jameson
Aktualno

Viski Jameson prevzel oranžno barvo na Pinterestu

Pernod Ricard je za potrebe marketinške akcije za novi viski Jameson Orange sklenilo partnerstvo s Pinterestom in zakupilo ključno besedo #orange. Po novem boste med iskanjem ključnika »orange« pristali nekje med irskimi viskiji višjega cenovnega razreda.

Jameson je postal nekakšen začasni lastnik ključne besede »orange« na platformi Pinterest. V podjetju Pernod Ricard so se namreč odločili, da bodo namesto klasičnega demografskega ciljanja pristopili do potencialnih kupcev nekoliko drugače. Ciljanje potrošnikov glede na starost, spol, kraj bivanja ali določene interese so zamenjali za ciljanje ljudi, ki jim je všeč okus pomaranče ali pa imajo radi oranžno barvo (v angleščini oboje pomeni orange). Iz Pinteresta sporočajo, da imajo več kot 16 milijonov iskanj za besedo »orange« letno, to številko pa bo blagovna znamka irskega viskija izkoristila za to, da obide morebitne težave zaradi varstva osebnih podatkov.

»S prvim tovrstnim prevzemom barv na Pinterestu lahko potrošnikom ponudimo edinstven in nekonvencionalen način, da odkrijejo Jameson Orange in proslavijo raznolikost irskega viskija,« je izjavila Kelly Suhr, višja direktorica blagovne znamke Jameson pri Pernod Ricardu. »Naše sodelovanje s Pinterestom je odličen način, da potrošnikom predstavimo Jameson Orange na drzen, osvežujoč in zelo privlačen način.«

Okoli 85 % uporabnikom Pinteresta aplikacija pomaga pri idejah, katero hrano in pijačo piti, kupiti, kako in s čim jo postreči. To pomeni, da več kot 70 milijonov uporabnikov Pinteresta aktivno sodeluje z vsebino hrane in pijače.

 

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji