social matrix
Aktualno

Volitve 2022: Ne le medijske objave, tudi vsebine na družbenih omrežjih štejejo

Podjetje Press Clipping je ob promociji nove napredne platforme Social Metrix ustvarilo tržnokomunikacijsko akcijo, v okviru katere splošni javnosti omogoča vpogled v analize in frekvence objav ter izbrisane tvite za ključnik #volitve2022.

Podjetje Press Clipping od leta 1994 spremlja raznovrstne medijske objave in naročnikom klipinga na hiter ter učinkovit način dostavlja informacije o izbranih ključnih besedah. Spremljajo tako klasične oblike medijskega poročanja (tisk, radio in televizija) kot tudi vse objave v digitalnih medijih (spletne novice, spletni portali, blogi, forumi in družbena omrežja). Za družbena omrežja so pred kratkim vzpostavili novo platformo Social Metrix, preko katere lahko naročniki spremljajo pojavnost svojega podjetja, izdelkov, storitev, konkurentov in širšega trga še bolj natančno in učinkovito. »Na Press Clippingu se zavedamo izjemnega vpliva družbenih omrežij in ga sočasno analiziramo ter pretvarjamo v podatke oziroma informacije. S Social Metrixom ponujamo globlji in širši vpogled na dejavnost naročnika izven njegovega mehurčka in mu posredujemo podatke iz šuma družbenih omrežij. Zavedamo se, da so družbena omrežja postala najučinkovitejši vir za hitro posredovanje sporočil širšemu krogu občinstva, hkrati pa veliko število objav pogosteje predstavlja informacijski šum kot informacijo,« pojasnjujejo v Press Clippingu.

Tržnokomunikacijska akcija, ki daje bolj jasen pogled na volitve 2022

Twitter je postal eden od najučinkovitejših virov za hitro podajanje sporočil in doseg širokega kroga občinstva. Tviti, ki odsevajo uporabnikove poglede, ideje, znanje in vedenje, zaznamujejo vsakdanjo komunikacijo v poslovnem in osebnem svetu.

Ker pa je postal Twitter tudi v slovenski politiki zelo močno komunikacijsko orodje, so se v  podjetju ob vzpostavitvi nove platforme odločili za prav posebno kampanjo. Splošni javnosti in podjetjem bodo v času državnozborskih volitev omogočili vpogled v analize in frekvence objav ter izbrisane tvite za ključnik #volitve2022. »Twitter je najbolj upoštevan 'opinion maker', saj na njem svoja mnenja sporočajo politični akterji, podatkov pa se poslužujejo tako splošna javnost kot tudi raziskovalci, agencije in novinarji,« so v Press Clippingu povedali za Marketing magazin.

Uporabniki Twitterja bodo tako lahko sami spremljali politično dogajanje in dobili poglobljen pogled v komunikacijski ekosistem, v posameznega uporabnika, v mreže, kateri pripada in njene dejanske velikosti in interakcije z drugimi mrežami. Lahko bodo identificirali dejanske uporabnike od lažnih profilov, povezave med njimi, opredelili lokacijske podatke, v analizo pa so zajeti tudi izbrisani tviti. Kot pravijo v podjetju, namen akcije zagotovo ni vplivanje na končne volilne odločitve posameznikov. »Prikazujemo zgolj realne številke in upamo, da s prikazom spodbudimo še koga, da 24. aprila izrazi svojo voljo,« sklenejo.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji