Volkswagen z iPROM Konfiguratorjem aktiviral več kot 7.500 potencialnih kupcev
iPROM je razvil napreden oglasni koncept iPROM Konfigurator, ki oglaševalcem iz avtomobilske industrije omogoča učinkovit nagovor kupcev v fazi raziskovanja pri nakupnem procesu.
Nov koncept je v svoji oglaševalski akciji za model vozila Novi T-Cross že uporabila blagovna znamka Volkswagen in z njim za raziskovanje vozila aktivirala 7.500 potencialnih kupcev.
Popolna personalizacija vozila
Oglasni koncept iPROM Konfigurator vključuje napredne funkcionalnosti, zasnovane za optimizacijo uporabniške izkušnje pred dejanskim testiranjem ali nakupom avtomobila. Z integracijo v interaktivno in vizualno bogato okolje oglasa omogoča uporabnikom personalizacijo vozila po lastnih željah, od izbire barve in oblike platišč do velikosti pnevmatik in možnosti raziskovanja zunanjosti in notranjosti s potencialnimi 360-stopinjskimi ogledi. S tem poenostavlja odločitveni proces, izboljšuje percepcijo blagovne znamke ter povečuje vključenost uporabnikov in spodbuja globljo povezanost z izbranim modelom vozila.
Volkswagen uspešno uporabila iPROM Konfigurator
Blagovna znamka Volkswagen je v okviru digitalne oglaševalske akcije za novi avtomobil T-Cross uporabila koncept iPROM Konfigurator v naprednih oglasnih formatih ter z njim povečala vključenost uporabnikov in jih spodbudila k raziskovanju novega T-Crossa že na oglasu. Rezultati akcije so prepričljivi: izvedenih je bilo več kot 3.900 konfiguracij vozila neposredno preko oglasov, dodatno pa je 61 odstotkov obiskovalcev, ki so na spletno stran prišli preko oglasov, nadaljevalo z bolj podrobno konfiguracijo avtomobila. Med oglaševalsko akcijo je bilo skupno izvedenih še dodatnih 3.700 konfiguracij.
Dodatne metrike za optimizacijo oglaševalske akcije
Uporabniki koncepta dostopajo do najnaprednejših oblik ciljanja in spremljajo vse klasične in napredne metrike, kot sta čas, ki ga posamezen uporabnik preživi izpostavljen oglasu, in čas, v katerem je oglas v vidnem polju uporabnika. iPROM ob tem ponuja tudi dodatne metrike za optimizacijo oglaševalskih akcij, vključno s podatki o tem, kolikokrat je uporabnik po lastnih željah oblikoval vozilo, številom prikazov posamezne konfiguracije znotraj oglasa ter številom neposrednih odzivov na določene konfiguracijske možnosti v oglasnem formatu. Koncept je prvenstveno primeren za oglaševalske akcije, namenjene krepitvi prepoznavnosti blagovne znamke, omogoča pa tudi merjenje konverzij.
Sporočilo natančneje prilagojeno za specifične potrebe trga
Dodatne metrike omogočajo oglaševalcem boljše uvide v povpraševanje na trgu. S spremljanjem, kako uporabniki oblikujejo vozilo, katere barve, oblike platišč, velikosti pnevmatik in notranje opreme izberejo, iPROM-ovi naročniki bolje razumejo želje in vedenjske vzorce svojih ciljnih skupin. Ti podatki omogočajo tudi mikrosegmentacijo ciljnega občinstva, kar oglaševalcem pomaga, da svoje sporočilo natančneje prilagodijo specifičnim potrebam in zanimanjem posameznih segmentov občinstva. Te metrike tako prispevajo k učinkovitejšemu načrtovanju in izvedbi oglaševalskih strategij, ki so ključne za povečanje uspešnosti oglaševalskih akcij in izboljšanje prodajnih rezultatov, so še sporočili iz iPROM-a.