Volvo je »pokazal Jaguarju, kako se delajo oglasi«
Po tem, ko je prejšnji teden svoj novi oglas predstavila znamka avtomobilov Jaguar, sledi še Volvo, ki pa je požel precej več pohval. Eden od komentarjev se je celo glasil: »Pokazali so Jaguarju, kako se dela oglase!«
Pri Volvu so režijo oglasa zaupali priznanemu filmskemu ustvarjalcu Hoytu Van Hoytemu, ki je lani prejel oskarja za najboljšo kinematografijo za film Oppenheimer. Zdaj je skupaj z Marcusom Ibanezom ustvaril skoraj štiriminutni film za električni Volvo XC90, ki naj bi bil najbolj varen model Volva do zdaj.
V njem spremljamo zgodbo ženske in moškega od trenutka, ko izvesta, da pričakujeta otroka, pa vse do trenutka, ko je njuna hči že odrasla ženska. Medtem ko mož pripoveduje, česa vse se v obdobju starševstva veseli in hkrati boji, vidimo, kako se ženska odpravi po večerjo, na poti pa jo voznica Volva za las zgreši na prehodu za pešce. Oglas spremlja slogan: »Včasih so najpomembnejši trenutki tisti, ki se nikoli ne zgodijo.«