bla
Aktualno

Vse manj objav marketinških delovnih mest na LinkedInu

Iz LinkedIna so sporočili, da se je število objav delovnih mest s področja marketinga lani zmanjšalo za kar 42 odstotkov.

Marketing Week poroča, da je bilo leto 2023 težko leto za iskalce zaposlitve na področju marketinga, saj je število objav delovnih mest v enem letu padlo za skoraj polovico.

Raziskava je pokazala, da so bila najbolj okrnjena delovna mesta na področju marketinga v farmacevtski industriji. Leta 2023 jih je bilo objavljenih kar 60 odstotkov manj kot leto prej. Strme padce v številu objav so doživela tudi marketinška delovna mesta v podjetjih, ki se ukvarjajo s financami in tehnologijo. 56 odstotkov manj delovnih mest je bilo objavljenih za podjetja s finančnimi storitvami in 52 odstotkov manj za marketinške pozicije v tehnoloških podjetjih.

Način dela se spreminja

Način dela marketinških strokovnjakov se spreminja. Leta 2021 je skoraj 60 odstotkov objav o delovnih mestih s področja marketinga, objavljenih na LinkedInu, zajemalo možnost dela od doma ali iz tujine, lani pa le še petina. Več pa je hibridnih možnosti dela – lani je več kot tretjina objav delovnih mest vsebovala informacijo o hibridnem delu.  

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji