Vse manj objav marketinških delovnih mest na LinkedInu
Iz LinkedIna so sporočili, da se je število objav delovnih mest s področja marketinga lani zmanjšalo za kar 42 odstotkov.
Marketing Week poroča, da je bilo leto 2023 težko leto za iskalce zaposlitve na področju marketinga, saj je število objav delovnih mest v enem letu padlo za skoraj polovico.
Raziskava je pokazala, da so bila najbolj okrnjena delovna mesta na področju marketinga v farmacevtski industriji. Leta 2023 jih je bilo objavljenih kar 60 odstotkov manj kot leto prej. Strme padce v številu objav so doživela tudi marketinška delovna mesta v podjetjih, ki se ukvarjajo s financami in tehnologijo. 56 odstotkov manj delovnih mest je bilo objavljenih za podjetja s finančnimi storitvami in 52 odstotkov manj za marketinške pozicije v tehnoloških podjetjih.
Način dela se spreminja
Način dela marketinških strokovnjakov se spreminja. Leta 2021 je skoraj 60 odstotkov objav o delovnih mestih s področja marketinga, objavljenih na LinkedInu, zajemalo možnost dela od doma ali iz tujine, lani pa le še petina. Več pa je hibridnih možnosti dela – lani je več kot tretjina objav delovnih mest vsebovala informacijo o hibridnem delu.