jnjn
Aktualno

Vse manjše naložbe v oglaševanje v tisku

Analitična družba WARC je v novi raziskavi pokazala, da bo v letu 2023 svetovna poraba za medijsko oglaševanje v tiskanih medijih padla za 7,7 odstotkov.

Medijska industrija je vstopila v obdobje sprememb. Lastniki medijev se sooča z velikimi premiki na svetovnem oglaševalskem trgu in WARC je to dejstvo podkrepil z raziskavo, v kateri so ugotovili, da bodo oglaševalci v letu 2023 vlagali precej manj denarja v tisk kakor v digitalne medije in tako bo svetovna poraba za oglase v založniških medijih padla za 7,7 odstotkov.

Tiskani mediji vse težje ostajajo konkurenčni novim digitalnim kanalom, ugotavlja WARC v poročilu Global Ad Trends: Media modeli in flux. Ker oglaševanje ostaja privlačen vir prihodkov, strokovnjaki predvidevajo (in spodbujajo), da lastniki medijev razvijajo nove modele delovanja, da bi preživeli.

Je prihodnost oglaševanja na Amazonu?

Amazon je leta 2022 z oglaševalskimi storitvami zaslužil kar 37,7 milijarde dolarjev; to je skoraj toliko, kolikor je bil tisk vreden lansko leto na globalni ravni.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji