Vse manjše naložbe v oglaševanje v tisku
Analitična družba WARC je v novi raziskavi pokazala, da bo v letu 2023 svetovna poraba za medijsko oglaševanje v tiskanih medijih padla za 7,7 odstotkov.
Medijska industrija je vstopila v obdobje sprememb. Lastniki medijev se sooča z velikimi premiki na svetovnem oglaševalskem trgu in WARC je to dejstvo podkrepil z raziskavo, v kateri so ugotovili, da bodo oglaševalci v letu 2023 vlagali precej manj denarja v tisk kakor v digitalne medije in tako bo svetovna poraba za oglase v založniških medijih padla za 7,7 odstotkov.
Tiskani mediji vse težje ostajajo konkurenčni novim digitalnim kanalom, ugotavlja WARC v poročilu Global Ad Trends: Media modeli in flux. Ker oglaševanje ostaja privlačen vir prihodkov, strokovnjaki predvidevajo (in spodbujajo), da lastniki medijev razvijajo nove modele delovanja, da bi preživeli.
Je prihodnost oglaševanja na Amazonu?
Amazon je leta 2022 z oglaševalskimi storitvami zaslužil kar 37,7 milijarde dolarjev; to je skoraj toliko, kolikor je bil tisk vreden lansko leto na globalni ravni.