Vstop na portugalski trg s pomočjo strokovnjakov
Svet postaja globalna vas in vedno več podjetij se zaveda priložnosti, ki jih ponujata izvoz in prisotnost na tujih trgih. Tega se zavedajo tudi agencije, ki jim pomagajo pri internacionalizaciji. Ena od njih pomaga tujcem širiti posel na Portugalsko.
Kaja Kovič
Pomoč pri odpiranju vrat na tuj trg
Podjetje Public Relationship Portugal (PRP) je začelo s komunikacijsko akcijo, katere cilj je pritegniti podjetja, ki vstopajo na portugalski trg, da izberejo PRP kot agencijskega partnerja. Agencija s sedežem v Lizboni ima vpogled v lokalno okolje, ki ga vključuje v globalno mentaliteto podjetij. V podjetju želijo izkoristiti strokovno znanje na področju komuniciranja med podjetji (B2B) ter jim pomagati pri komunikaciji na novem trgu. Tako kot vsak ima namreč tudi portugalski trg mnogo posebnosti, ki se jih tujci ne zavedajo, kaj šele razumejo.
Prav zato iz agencije sporočajo podjetjem, željnim internacionalizacije, da je vključitev lokalnih ljudi v komunikacijske akcije nujna. »Z desetletnimi izkušnjami, strokovnim znanjem na področju odnosov z javnostmi, trženja in komuniciranja ter z močnimi povezavami v politiki, korporacijah in mediji, agencija PRP ustvarja privlačne pripovedi, ki dvignejo ozaveščenost in povečujejo prepoznavnost podjetij. Verjamemo v potencial Portugalske, a razumemo tudi, kako težko je lahko vstopiti v državo kot tujec,« pravi generalni direktor PRP Jorge Magalhães Afonso. »Portugalsko kulturo in način življenja poznamo iz prve roke, to nam pomaga tolmačiti sporočila in cilje našega partnerja. Naše storitve vključujejo odnose z javnostmi in mediji, skrb za družbena omrežja, upravljanje ugleda, morebitno krizno komuniciranje, digitalni in vsebinski marketing, SEO-optimizacijo in razvoj spletnih strani,« so za Marketing magazin povedali predstavniki njihovega oddelka za odnose z javnostmi.
Zakaj Portugalska?
Kot pravijo, ima portugalska vlada zelo ugodne ponudbe in davčne programe za podjetja, ki vstopajo na njihov trg. »Po podatkih OECD je bila leta 2018 Portugalska druga najbolj odprta država za tuje neposredne naložbe. Ta stopnja se od takrat ni spremenila.«
Portugalska ima poleg tega dobro prometno in digitalno infrastrukturo, hkrati pa je po mnogih evropskih raziskavah zelo primerna za življenje, tako z gospodarskega kot tudicsplošnega vidika. O prednostih Portugalske v agenciji PRP še dodajajo: »Država je članica EU, ima zelo močno povezavo s Španijo, Južno Ameriko, Afriko in Združenim kraljestvom. To pomeni, da je ustanovitev podjetja tukaj enostavna, hkrati pa je zelo stabilna odskočna deska za dodatno širjenje v tujino.«