z
Aktualno

Vstopnice za poslovilno tekmo Gorana Dragića razprodane v manj kot pol ure

Po nekaterih podatkih celo v pičlih sedmih minutah.

Nekdanji kapetan slovenske košarkarske reprezentance Goran Dragić bo 24. avgusta 2024 v Areni Stožice odigral poslovilno tekmo ob koncu športne kariere. Poimenoval jo je Noč zmaja (Night of the Dragon), na njej pa se mu bo pridružila smetana svetovne košarke, med drugim Luka Dončić, Giannis Antetokounmpo, Nikola Jokić, Jimmy Butler, Luis Scola, Bogdan Bogdanović, Steve Nash, Nikola Vučević, Steve Kerr, Marc Gasol, Rašo Nesterović, Beno Udrih, Matjaž Smodiš, Boštjan Nachbar, Sani Bečirović, Primož Brezec, Gašper Vidmar, Klemen Prepelić in drugi. Dragić je že ob napovedi dogodka ljubiteljem košarke poudaril, da je dogodek dobrodelne narave: »Izkupiček kart bosta prejeli organizaciji Botrstvo v športu (pod okriljem Zveze prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje) ter Fundacija Gorana Dragića.

Karte pošle v 1, 2, 3, 7

Prodaja kart na Eventimu se je začela 15. februarja ob 12.37 uri (razlog za točno določeno uro začetka prodaje so številke, ki so zaznamovale kariero slovenskega košarkarskega velikana – 1, 2, 3 in 7) in se okoli 13. ure tudi uradno zaključila.

 O tem, v koliko minutah so pošle karte za košarkarski spektakel, se porajajo različna mnenja, ampak načeloma naj bi ro trajalo  zgolj med 7 in 30 minut.

Tudi v uredništvu MM-a smo želeli kupiti karte preko sistema Eventim, čakali pol ure, osveževali spletno stran, nekateri med nami so uspeli priti do čakalne vrste, ki se je na koncu podrla, drugi pa niti do tega niso prišli. Mediji prav tako poročajo o razočaranju slovenskih oboževalcev, ki niso uspeli kupiti vstopnic za dogodek. Spomnimo, dvorana Stožice sprejme 12 tisoč obiskovalcev, a v spletni prodaji ni zaokrožilo toliko vstopnic, saj je organizator velik sedežev rezerviral že prej.

Peter Vidmar iz Agencije 101 je kot vodja športnega središča DMS za MM komnetiral: "Goran Dragić je legenda slovenske košarke, zlati kapetan in prijeten sogovornik. Zaradi njegove človeške plati, dostopnosti in velike priljubljenosti v času kariere je logično, da je njegovo slovo naletelo na odličen odziv. Hkrati je dogodek zelo smiselno zastavljen, z veliko gosti in presenečenji, ne smemo pa pozabiti tudi na dobrodelno noto, ki je že sama po sebi močan magnet."

 

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji