zz
Aktualno

WARC x TikTok: »Postanite relevantni!«

Skupna raziskava WARC Advisory in TikToka razkriva vpoglede in praktične smernice, kako naj blagovne znamke z vsebino nagovorjajo posameznike in njihove kulturne skupnosti.

Raziskava 'The Power of Connective Media: Unlocking Impact Through Personal and Cultural Relevance' je izvedena med uporabniki družbenih in video platform, starimi od 18 do 45 let v ZDA, Veliki Britaniji in Avstraliji. Glavno sporočilo raziskave je, da relevantnost vsebine spodbuja nakupe in rast blagovne znamke.

Skoraj 80 odstotkov uporabnikov je bolj naklonjenih nakupu, če so oglasi osebno relevantni; več kot polovica pa jih trdi, da jih oglasi prepričajo, če so kulturno relevantni.

Blagovne znamke z visoko kulturno relevantnostjo namreč rastejo skoraj šestkrat hitreje od tistih z nizko relevantnostjo, dodatno ugotavlja družba Kantar.

Kako biti relevanten?

  • Bodite aktualni: Povezujte se z aktualnimi temami in vsebino.
  • Bodite odprti: Raziskujte skupnosti in njihove potrebe.
  • Bodite človeški: Poudarite osebnost in humor ter vključite ustvarjalce za pristnejšo vsebino.
  • Bodite vključeni: Gradite vzajemne interakcije in dosezite nove občinstvene segmente.

Kulturna in osebna relevantnost

  • Kulturna relevantnost: Povezovanje s trendi in uporaba jezika skupnosti povečujeta angažiranost, še posebej pri generaciji Z.
  • Osebna relevantnost: Razumevanje potreb uporabnikov, izkazovanje osebnosti in grajenje skupnosti so ključni elementi. Humor ter vsebine, ki odražajo interese in strasti, so še posebej pomembni.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji