zz
Aktualno

WARC x TikTok: »Postanite relevantni!«

Skupna raziskava WARC Advisory in TikToka razkriva vpoglede in praktične smernice, kako naj blagovne znamke z vsebino nagovorjajo posameznike in njihove kulturne skupnosti.

Raziskava 'The Power of Connective Media: Unlocking Impact Through Personal and Cultural Relevance' je izvedena med uporabniki družbenih in video platform, starimi od 18 do 45 let v ZDA, Veliki Britaniji in Avstraliji. Glavno sporočilo raziskave je, da relevantnost vsebine spodbuja nakupe in rast blagovne znamke.

Skoraj 80 odstotkov uporabnikov je bolj naklonjenih nakupu, če so oglasi osebno relevantni; več kot polovica pa jih trdi, da jih oglasi prepričajo, če so kulturno relevantni.

Blagovne znamke z visoko kulturno relevantnostjo namreč rastejo skoraj šestkrat hitreje od tistih z nizko relevantnostjo, dodatno ugotavlja družba Kantar.

Kako biti relevanten?

  • Bodite aktualni: Povezujte se z aktualnimi temami in vsebino.
  • Bodite odprti: Raziskujte skupnosti in njihove potrebe.
  • Bodite človeški: Poudarite osebnost in humor ter vključite ustvarjalce za pristnejšo vsebino.
  • Bodite vključeni: Gradite vzajemne interakcije in dosezite nove občinstvene segmente.

Kulturna in osebna relevantnost

  • Kulturna relevantnost: Povezovanje s trendi in uporaba jezika skupnosti povečujeta angažiranost, še posebej pri generaciji Z.
  • Osebna relevantnost: Razumevanje potreb uporabnikov, izkazovanje osebnosti in grajenje skupnosti so ključni elementi. Humor ter vsebine, ki odražajo interese in strasti, so še posebej pomembni.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji