WARC x TikTok: »Postanite relevantni!«
Skupna raziskava WARC Advisory in TikToka razkriva vpoglede in praktične smernice, kako naj blagovne znamke z vsebino nagovorjajo posameznike in njihove kulturne skupnosti.
Kaja Kovič
Raziskava 'The Power of Connective Media: Unlocking Impact Through Personal and Cultural Relevance' je izvedena med uporabniki družbenih in video platform, starimi od 18 do 45 let v ZDA, Veliki Britaniji in Avstraliji. Glavno sporočilo raziskave je, da relevantnost vsebine spodbuja nakupe in rast blagovne znamke.
Skoraj 80 odstotkov uporabnikov je bolj naklonjenih nakupu, če so oglasi osebno relevantni; več kot polovica pa jih trdi, da jih oglasi prepričajo, če so kulturno relevantni.
Blagovne znamke z visoko kulturno relevantnostjo namreč rastejo skoraj šestkrat hitreje od tistih z nizko relevantnostjo, dodatno ugotavlja družba Kantar.
Kako biti relevanten?
- Bodite aktualni: Povezujte se z aktualnimi temami in vsebino.
- Bodite odprti: Raziskujte skupnosti in njihove potrebe.
- Bodite človeški: Poudarite osebnost in humor ter vključite ustvarjalce za pristnejšo vsebino.
- Bodite vključeni: Gradite vzajemne interakcije in dosezite nove občinstvene segmente.
Kulturna in osebna relevantnost
- Kulturna relevantnost: Povezovanje s trendi in uporaba jezika skupnosti povečujeta angažiranost, še posebej pri generaciji Z.
- Osebna relevantnost: Razumevanje potreb uporabnikov, izkazovanje osebnosti in grajenje skupnosti so ključni elementi. Humor ter vsebine, ki odražajo interese in strasti, so še posebej pomembni.