YouTube uvaja novosti pri analitiki
Na YouTubu bo 31. maja prišlo do nadgradnje analitike, ki bo ustvarjalcem vsebin omogočala bolj natančen vpogled v njihovo delo.
Kaja Kovič
Nekoč so uporabniki YouTuba obiskovali platformo, da bi gledali daljše videoposnetke, ki so jih ustvarjalci naložili na platformo in so tam ostali za vedno, a ti dnevi so že zdavnaj mimo.
YouTube danes ponuja več formatov, od hitrih 60-sekundnih videoposnetkov, znanih kot YouTube Shorts,videoposnetkov s pretočnim predvajanjem v živo, do objav z besedilom, slikami in anketami, vendar pa se ob tem YouTubova analitika za ustvarjalce ni posodabljala.
Podatki o gledanosti, angažiranosti in druge metrike so bili podani brez upoštevanja različnih načinov spremljanja vsebin ali interakcije. 31. maja pa se bo tudi to na YouTubu spremenilo.
Funkcionalne novosti
Zavihka »doseg« in »dejavnost« bosta v analitiki YouTube Studia zamenjana z novim zavihkom »vsebina«. Prej sta zavihka prikazovala gledanost, čas gledanja, vire prometa in druge podatke za celotno vsebino kanala, novi zavihek »vsebina« pa bo zagotovil možnosti za nadaljnjo razčlenitev podatkov po vrsti vsebine. Tu so vzpostavili zavihke »video«, »kratki video«, »v živo« in »objave«, ki bodo zagotovili podatke o dosegu in dejavnosti, ki prej niso bili razčlenjeni po vrstah vsebine, v zavihku »vsi« pa bodo prikazani skupni podatki.
Možnost ločevanja vrst vsebine v analitiki je velika pozitivna sprememba za ustvarjalce. Nekateri YouTuberji so namreč dosegli uspeh s kratkimi videoposnetki in teh ni smiselno primerjati z daljšimi videoposnetki, najmanj pa v času gledanosti. »Upamo, da bodo ustvarjalci z novostjo pri ločevanju teh formatov v analitiki dobili vpoglede, ki jih potrebujejo, da prilagodijo načrt vsebine, ki jim bo pomagal pri doseganju njihovih ciljev in zadovoljevanju želja občinstva,« je za Mashable povedal Robin Zueger, produktni vodja YouTube Analytics, in za bližnjo prihodnost napovedal še več sistemskih nadgradenj platforme.