Z Instagrama prosijo: Prenehajte objavljati TikTok videe
... In če boste to še naprej počeli, bo vaš doseg nižji.
Kaja Kovič
Instagram uvaja na svoji platformi nekaj sprememb, ki bodo prišle prav predvsem ustvarjalcem vsebin. Direktor Instagrama Adam Mosseri je ob tem dejal, naj bi z njimi nagradili tiste, ki to zaslužijo. »Če ustvarite nekaj iz nič, boste za to dobili več zaslug, kot če delite vsebine od drugih, ali pa ste ustvarili vsebino že prej na drugi platformi.« Ciljal je na TikTok. Vrednotenje t.i. izvirne vsebine sicer ni novost, vendar je Mosseri dejal, da bodo Instagramovi algoritmi še bolj sledili in nagrajevali tovrstno delo.
Novosti, ki jih bomo prav kmalu dobili uporabniki Istagrama so še oznake izdelkov, opredelitev kategorije ustvarjalca (npr. fotograf, pevka, športnik, ...), ki se bo prikazala vsakič, ko bo oseba označena v objavi ter močnejša promocija izvirne vsebine.
Podjetje Meta platformi Facebook in Instagram ne označuje več kot orodja za povezovanje prijateljev, ampak platformi za ustvarjanje. To je jasno tudi iz njihovih tehnoloških in finančnih investicij v nakupovalna orodja ter orodja za krepitev dosega ter učinkovitosti, ta naj bi ustvarjalce spodbudila, da prenehajo biti »TikTokovci« in »YouTuberji« ter postanejo »Instagramovci« in »Facebookovci«. Mark Zuckerberg je ob tem izpostavil kratke videoposnetke Reels kot njihov najhitreje rastoči format, zdaj so na voljo tako na Facebooku kot na Instagramu, a je njihov doseg bo pri ustvarjalcih, ki jih delijo s TikToka, nizek.