pp
Aktualno

Z marketingom do spodbujanja zdravih prehranjevalnih navad

V zadnjem v nizu člankov o spomladanskih marketinških aktivnosti slovenskih oglaševalcev smo se pogovarjali s predstavnicama Perutnine Ptuj in blagovne znamke Poli.

Brigita Selinšek, vodja blagovne znamke Perutnina Ptuj, pravi, da so bili v svoji dolgoletni tradiciji vedno razvojno usmerjeni z vizijo ustvarjanja novih standardov, ki »vlečejo naprej celotno panogo«. Med drugim so kot prvi v svoji panogi vzpostavili popolno sledljivost do potrošnika že pred desetletji in že leta 2015 prvi uvedli certificirano »piščancem prijazno vzrejo«.

»Še danes je Perutnina Ptuj edini proizvajalec, ki v sklopu t. i. piščancem prijazne reje omogoča živalim izhod na prosto in gibanje na svežem zraku v okviru nadkritih teras. Cilj kampanje, ki jo pripravljamo še pred letošnjo pomladjo, je ozaveščanje kupcev o prednostih tovrstne reje in o tem, da je piščančje meso linije Natur Premium najboljša izbira za dobrobit živali,« je povedala za MM.

Protein za adrenalin

Pripravili so tudi oglaševalske aktivnosti za linijo Slim & fit, ki je z najvišjim tržnim deležem med perutninskimi šunkami prepoznavna nosilka zdravih prehranjevalnih navad. »Njena vrednost tradicionalno eksponentno zraste vsak prvi dan novega leta, ko je naša 'biblija' novoletnih zaobljub in novo postavljenih ciljev še sveža. Vsak od nas ima svoj način in načrt za doseganje zastavljenih ciljev, tudi Mike. Pravi, da obstaja veliko načinov, kako spraviti telo v gibanje, pomembno pa je, da pri tem začutimo užitek in adrenalin. Dodamo še dober proteinski obrok in smo na pravi poti, ki naj ne bo težka, ampak zabavna. Skozi serijo reelsov in videoobjav v celotni regiji bomo na družbenih omrežjih Perutnine Ptuj spremljali Mikea in njegove podvige, ki smo jih poimenovali 'Protein za adrenalin',« še pove Brigita Selinšek.

Protein za adrenalin

Poli praznuje abrahama

Leto 2024 bo posebno tudi za blagovno znamko Poli, ki je luč sveta ugledala leta 1974 – torej pred petdesetimi leti. »To je bilo v tistem času prava avantgarda. Ponosni smo, da je izdelek že 50 let dosleden v svoji kakovosti, ki je rezultat vrhunskih postopkov izdelave in originalne recepture, in identiteti blagovne znamke, ki se odraža na vsakem koraku njenega delovanja,« pravi Barbara Stopinšek, vodja blagovne znamke Poli.

Poli50

Jubilejna aktivacija bo potekala regijsko in po svetu skozi vse leto, pri čemer se bodo usmerili na vse ključne deležnike, ki soustvarjajo pot te blagovne znamke.

Pripravljajo pa tudi izdelčne novosti, ki sledijo najnovejšim prehrambnim trendom. Februarja bodo kupcem predstavili nov izdelek: Poli nuggets, ovit v tempura panado. »Prepričani smo, da bomo opaženi in odmevni s celovito jubilejno ATL-kampanjo, ki vključuje vse ključne komunikacijske kanale, prvi val kampanje pa je tik pred vrati,« izvemo.

Poli bo dobila tudi lasten in originalen muzej z edinstveno izkušnjo virtualne in obogatene resničnosti, razvili pa so tudi lasten nagradni Poli gaming, s katerim bodo nagovarjali predvsem mlajše navdušence nad znamko Poli in mlade po srcu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji