Z Oskarjem do evropskega effieja
Repozicioniranje, ki ga je banka Addiko izvedla z agencijo Bruketa&Žinić&Grey, je med najučinkovitejšimi komunikacijskimi projekti v Evropi.
Addiko in Bruketa&Žinić&Grey sta se s komunikacijsko platformo »Hrček – novi šef banke, ki uvaja spremembe« že drugič uvrstila v finale tekmovanja Effie Europe.
V banki Addiko so izhajali iz želje, da bi morali v mislih potrošnikov vzpostaviti jasno razlikovalno pozicijo. Ker pravijo, da se kot manjša banka ne morejo kosati z velikimi in njihovo ponudbo, so se odločili prevzeti mesto specialista za hitra in enostavna gotovinska posojila. Ta novi položaj so povezali tudi z novo komunikacijsko platformo z novim likom blagovne znamke – hrčkom Oskarjem. Z novo pozicijo in komunikacijo so pridobili nove komitente in dosegli povečanje obsega gotovinskih kreditov.
»Biti v finalu tekmovanja Effie pomeni, da so tržnokomunikacijska prizadevanja organizacije prepoznana. Da je kreativa pomembna, a je le ena od učinkovin. Da je razumljena tudi strategija in da so rezultati – poslovni, marketinški in komunikacijski – ne le povezani in merljivi, ampak sledijo drug drugemu, so realni in tako ali drugače izjemni,« pravijo v banki Addiko, kjer poudarjajo, da so drugačna banka in takšna je tudi njena nova komunikacijska platforma. »Skupaj z novim likom banke, hrčkom Oskarjem, smo utrdili položaj banke specialista ter postali rešitev v življenjskih situacijah, ko stranke potrebujejo finančno podporo hitro in enostavno. Za vse drugo nimamo časa.«
Sonja Martinović, direktorica projektov v agenciji Bruketa&Žinić&Grey, pa dodaja, da je uvrstitev v finale priznanje odličnega sodelovanja vseh vpletenih – naročnika, agencije, produkcijske hiše in medijev.