addiko
Aktualno

Z Oskarjem do evropskega effieja

Repozicioniranje, ki ga je banka Addiko izvedla z agencijo Bruketa&Žinić&Grey, je med najučinkovitejšimi komunikacijskimi projekti v Evropi.

Addiko in Bruketa&Žinić&Grey sta se s komunikacijsko platformo »Hrček – novi šef banke, ki uvaja spremembe« že drugič uvrstila v finale tekmovanja Effie Europe.

V banki Addiko so izhajali iz želje, da bi morali v mislih potrošnikov vzpostaviti jasno razlikovalno pozicijo. Ker pravijo, da se kot manjša banka ne morejo kosati z velikimi in njihovo ponudbo, so se odločili prevzeti mesto specialista za hitra in enostavna gotovinska posojila. Ta novi položaj so povezali tudi z novo komunikacijsko platformo z novim likom blagovne znamke – hrčkom Oskarjem. Z novo pozicijo in komunikacijo so pridobili nove komitente in dosegli povečanje obsega gotovinskih kreditov.

addiko effie

»Biti v finalu tekmovanja Effie pomeni, da so tržnokomunikacijska prizadevanja organizacije prepoznana. Da je kreativa pomembna, a je le ena od učinkovin. Da je razumljena tudi strategija in da so rezultati – poslovni, marketinški in komunikacijski – ne le povezani in merljivi, ampak sledijo drug drugemu, so realni in tako ali drugače izjemni,« pravijo v banki Addiko, kjer poudarjajo, da so drugačna banka in takšna je tudi njena nova komunikacijska platforma. »Skupaj z novim likom banke, hrčkom Oskarjem, smo utrdili položaj banke specialista ter postali rešitev v življenjskih situacijah, ko stranke potrebujejo finančno podporo hitro in enostavno. Za vse drugo nimamo časa.«

Sonja Martinović, direktorica projektov v agenciji Bruketa&Žinić&Grey, pa dodaja, da je uvrstitev v finale priznanje odličnega sodelovanja vseh vpletenih – naročnika, agencije, produkcijske hiše in medijev.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji