Za blagovno znamko je najslabše, če zdaj izgine
Maja Šorli Jakin, solastnica in direktorica vsebin v agenciji za digitalni marketing W3B, opozarja, da je za blagovne znamke v tem trenutku najslabše, kar lahko naredijo, da »izginejo«. Namesto tega naj svojo strategijo le prilagodijo razmeram.
Tina Guček
Po njenih opažanjih gredo v trenutni situaciji tako posamezniki tudi tudi blagovne znamke in uporabniki skozi določene faze navajanja na novo realnost. V prvi fazi so tako pri nekaterih naročnikih opazili večjo stopnjo previdnosti in jim takrat svetovali, naj ne prekinejo z aktivnostmi, temveč da strategijo skupaj prilagodijo razmeram. »Ob pregledu aktivnosti svetovnih blagovnih znamk smo opazili, da so se tudi drugi odločili za ta korak. Medijske hiše poročajo o povečanju 'ratingov' in obiskanosti spletnih portalov, zato me veseli, da znamo to z naročniki tudi izkoristiti,« pravi Maja Šorli Jakin.
Zmanjali so se proračuni za promocijo, ne pa tudi za ustvarjanje vsebin
Kot pravi, so uporabniki zdaj še toliko bolj željni kakovostnih in relevantnih kratkočasnih vsebin tudi na družbenih omrežjih. Po njenih besedah podjetja preusmerjajo svojo pozornost iz kombinacije ustvarjanja potrebe in prodaje h grajenju blagovne znamke in sanjarjenju, kar bo prineslo rezultate po koncu krize. »Če so se že kje zmanjšali proračuni, so se za promocijo in ne za ustvarjanje vsebin. Kombinacija nižjih vložkov in višjega števila prikazov pa je prinesla znižanje cen,« pove. Kot dodaja, so določene panoge seveda bolj prizadete. »Tukaj imam v mislih predvsem turizem, kjer je bil upad prodaje takojšen. Na srečo se je bila večina naših naročnikov pripravljena prilagoditi in sprejeti novonastalo negotovo situacijo, kar se jim bo zagotovo obrestovalo,« pravi.
Metrike se (še) niso zelo spremenile
Opazila je tudi, da imajo blagovne znamke, ki so leta in leta na družbenih omrežjih gradile kakovostno in zvesto skupnost, še naprej dober odziv na vsebine. Pozitiven odziv je tudi na manj prijetne novice, na primer na odpovedi turističnih aranžmajev. »Seveda pa moramo vedeti, da zdaj vsebine blagovnih znamk tekmujejo za doseg in pozornost uporabnikov z vsebinami o koronavirusu, kar pod črto pomeni, da se, tudi če zdaj preživimo več časa na spletu in družbenih omrežjih, metrike (še) niso zelo spremenile,« zaključi.