podkasti3
Aktualno

Za dobre podkaste bo vedno prostor

Po tem, ko smo prejšnji teden poročali o dveh novih platformah za podkaste, ki sta zaživeli pri nas, smo se z nekaj slovenskimi kreativci pogovarjali o tem, ali tudi sami poslušajo (in gledajo) podkaste ter kateri so njihovi naljubši.

Medeja Kraševec, kreativna direktorica v agenciji Luna \TBWA, pravi, da podkaste rada posluša, še raje pa gleda. »Saj veste – slika pove več kot tisoč besed, pa tudi telesna govorica je zelo zgovorna. Zato zvoku zelo rada dodam še sliko, v tem primeru sem tudi bolj pozorna, lažje spremljam in manj pogosto me v mislih odnese nekam stran,« pravi.

Za podkaste se odloča na podlagi vsebine, »ta vsebina pa je včasih lahko tudi oseba, torej voditelj ali gost. Podkasti imajo na srečo tri stebre – temo, gosta in voditelja. Včasih je dovolj, da je zanimiv samo eden,« meni in doda, da se ji trg podkastov še ne zdi prenasičen. Prepričana je namreč, da prostora za dobro vsebino nikoli ne zmanjka. »Bo pač izrinila drugo, slabšo. Verjetno bo prej zmanjkalo ur v dnevu poslušalcev (smeh).«

Pa njeni naljubši? »Med slovenskimi kar koli z mreže Apparatus. Lahkotno, zabavno, včasih tudi poučno. Med tujimi trenutno Funny cause it’s true. Super koncept in svež pristop k podkast pogovoru. Zanimive teme, zanimivi gostje, zanimiva voditeljica. 3/3.«

Medeja Kraševec

»S poslušanjem velikokrat združim prijetno s koristnim«

Tjaša Lenardič, strateginja v digitalni agenciji ENKI, podkaste posluša, ker se ji zdi, da lahko s poslušanjem velikokrat združi prijetno s koristnim. »Ob rutinskih in 'nemiselnih' procesih si v namen nabiranja novega znanja ali sprostitve velikokrat nadanem slušalke in si zavrtim kakšno epizodo. Najpogosteje je to v avtu ali ob kakšnem drugem delu, kjer je sluh še neizkoriščen čut, zato jih raje poslušam, kot gledam,« pravi.

Navadno se za poslušanje odloči na podlagi vsebine ali gostov, med njenima najljubšima pa sta podkasta This Old Marketing in Aidea, kjer jo pritegnejo predvsem vsebinsko raznoliki gostje, ki vedno prinesejo neko globlje spoznanje.

Tjaša Lenardič

»Podkasti so vsebine, ki jih najpogosteje spremljam«

Tudi Luka Bajs, kreativni direktor v agenciji SHIFT, rad posluša podkaste in pravi, da so to pravzaprav vsebine, ki jih najpogosteje spremlja – tako posluša kot tudi gleda. Podkaste izbira na podlagi vsebine, ker ga zanimajo specifične teme, kot sta na primer true crime in NFL. »Redkeje se odločam zaradi točno določene osebe. V bistvu se mi je to zgodilo samo pri Broken Records, podkastu, do katerega me je pripeljal Rick Rubin,« pravi in doda, da je prostora na področju podkastov še veliko. »Ker spremljam predvsem tuje podkaste, vem, kako razvejan je ta svet drugje. Kljub temu da smo manjši trg, se mi zdi, da je še veliko prostora predvsem z vidika tem, ki jih podkasti pokrivajo.«

Katere pa najraje posluša? »Od slovenskih le Šport 202, ker v času večjih dirk intenzivno pokriva kolesarstvo. Pa seveda Lahkonočnice, ki jih soustvarjam. Med tujimi The Daily, Anatomy of Murder, Crime Junkie, Cheesehead TV, Reply All, občasno tudi prej omenjeni Broken Records. Od nekaj ljudi sem slišal dobre stvari o podkastu Rabbit Hole, tako da bo ta naslednji, ki se ga bom lotil,« še pove.

luka bajs

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji