Za odnose z javnostmi SkyShowtime v Sloveniji skrbi MSL
Novi ponudnik pretočnih vsebin SkyShowtime, ki je od 14. decembra dalje na voljo tudi v Sloveniji, bo tako kot na tujih trgih tudi v Sloveniji sodeloval s komunikacijsko agencijo MSL (del skupine Publicis Groupe Adriatic).
Nova storitev pretočnega predvajanja SkyShowtime je v domove Srednje in Vzhodne Evrope prinesla široko paleto vsebine z velikim naborom igranih serij, filmov, vsebin za otroke in družino blagovnih znamk Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios in Peacock.
Komunikacijo in druge piarovske aktivnosti so zaupali agenciji MSL, ki je specializirana za vsebinske in izkustvene projekte, odnose z javnostmi, snovanje in upravljanje kampanj na družbenih omrežjih, vplivnostni marketing, dogodke in aktivacije ter je del mednarodne mreže MSL v lasti Publicis Groupe, ki v nekaterih državah s SkyShowtime že sodeluje.
Prihod platforme v Slovenijo, Bosno in Hercegovino, Bolgarijo, na Hrvaško, Kosovo, v Črno goro in Srbijo pomeni naslednji veliki korak po septembrskem prihodu SkyShowtima na Dansko, Finsko, Norveško in Švedsko ter oktobra na Nizozemsko in Portugalsko.