Začelo se je. Gucci uradno vstopil v metaverse.
V navideznem prostoru Gucci Town lahko igrate igrice, ustvarjate, razstavljate dela v galerijah, se srečujete s prijatelji v kavarnah, z njimi komunicirate, zaslužite nekaj denarja in seveda tudi nakupujete.
Kaja Kovič
Gucci je uradno vstopil v metaverse z odprtjem Gucci Towna, stalnega virtualnega prostora, ki gostuje na platformi Roblox. Luksuzna modna hiša opisuje projekt kot »dinamično destinacijo«, v kateri lahko uporabniki raziskujejo futuristično vizijo kreativnega direktorja Alessandra Micheleja, izražajo svojo individualnost skozi virtualna oblačila, umetniška dela, poleg tega pa lahko svoje izdelke tudi razstavljajo, klepetajo v kavarni in se povezujejo s celotno skupnostjo Gucci Gang.
Virtualen prostor je nadgradnja njihovih dosedanjih aktivnosti v virtualnem svetu in metaversu. Spomnimo, lansko leto je Gucci vzpostavil Gucci Garden, dvotedenski dogodek na Robloxu, na katerem so uporabnike vabili, naj se prepustijo in sproščajo v njihovih cvetočih vrtovih, ob tem pa jih ponujali njihove izdelke.
Najpomembnejši element prostora je virtualna trgovina, saj želi blagovna znamka povečati vključenost kupcev tudi v metaversu. Uporabniki bodo lahko kupili in zbirali digitalne Gucci predmete ali oblekli svoje avatarje na Robloxu v oblačila Gucci. Pri tem uporabljajo Robloxovo novo tehnologijo Layered Clothing, ki omogoča bolj resnična 3D oblačila, ki se prilegajo vsakemu tipu postave avatarja, in jih je mogoče implementirati v metaverse.
Modne blagovne znamke (med njimi sta zelo znani Gap in Forever 21) so sprejele metaverse in NFT kot nov kanal za ustvarjanje dobička, pridobivanje novega segmenta kupcev in vključevanje potrošnikov, ki morda v resničnostnem svetu ne bi kupili njihovih izdelkov. Gucci obljublja, da se bo prostor neprestano razvijal.