gucci
Aktualno

Začelo se je. Gucci uradno vstopil v metaverse.

V navideznem prostoru Gucci Town lahko igrate igrice, ustvarjate, razstavljate dela v galerijah, se srečujete s prijatelji v kavarnah, z njimi komunicirate, zaslužite nekaj denarja in seveda tudi nakupujete.

Gucci je uradno vstopil v metaverse z odprtjem Gucci Towna, stalnega virtualnega prostora, ki gostuje na platformi Roblox. Luksuzna modna hiša opisuje projekt kot »dinamično destinacijo«, v kateri lahko uporabniki raziskujejo futuristično vizijo kreativnega direktorja Alessandra Micheleja, izražajo svojo individualnost skozi virtualna oblačila, umetniška dela, poleg tega pa lahko svoje izdelke tudi razstavljajo, klepetajo v kavarni in se povezujejo s celotno skupnostjo Gucci Gang.

Virtualen prostor je nadgradnja njihovih dosedanjih aktivnosti v virtualnem svetu in metaversu. Spomnimo, lansko leto je Gucci vzpostavil Gucci Garden, dvotedenski dogodek na Robloxu, na katerem so uporabnike vabili, naj se prepustijo in sproščajo v njihovih cvetočih vrtovih, ob tem pa jih ponujali njihove izdelke. 

Najpomembnejši element prostora je virtualna trgovina, saj želi blagovna znamka povečati vključenost kupcev tudi v metaversu. Uporabniki bodo lahko kupili in zbirali digitalne Gucci predmete ali oblekli svoje avatarje na Robloxu v oblačila Gucci. Pri tem uporabljajo Robloxovo novo tehnologijo Layered Clothing, ki omogoča bolj resnična 3D oblačila, ki se prilegajo vsakemu tipu postave avatarja, in jih je mogoče implementirati v metaverse.

gucci

Modne blagovne znamke (med njimi sta zelo znani Gap in Forever 21) so sprejele metaverse in NFT kot nov kanal za ustvarjanje dobička, pridobivanje novega segmenta kupcev in vključevanje potrošnikov, ki morda v resničnostnem svetu ne bi kupili njihovih izdelkov. Gucci obljublja, da se bo prostor neprestano razvijal.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji