Zakaj je blagovna znamka M&M's ustvarila zlat prstan z diamanti?
Blagovna znamka čokoladnih bonbonov je predstavila inovativen napovednik za svoj prihajajoči 30-sekundni oglas za Super Bowl, ki bo predvajan med prvim odmorom prve četrtine finala v ameriškem nogometu.
V kratkem filmu predstavijo »prstan tolažbe«, kot so ga poimenovali pri M&M's, ki bo z drugouvrščenimi nogometaši, torej skorajšnjimi prvaki letošnjega Super Bowla, praznoval trud in uspeh. Ker prvaki tekmovanja dobijo v dar poleg pokala tudi prstan, so se pri M&M's odločili izdelati prstan za drugouvrščene. Vsak prstan iz 14-karatnega zlata vključuje diamante, izdelane iz pravega arašidovega masla.
S tem kreativnim delom želijo počastiti vse športnike, ne glede na to, ali zmagajo ali izgubijo. »M&M’s želi preko svoje moči v zabavnem sektorju ustvariti svet, v katerem se vsakdo počuti, da pripada,« je dejala Gabrielle Wesley, direktorica marketinga v podjetju Mars Wrigley za Severno Ameriko.