z
Aktualno

Zakaj je blagovna znamka M&M's ustvarila zlat prstan z diamanti?

Blagovna znamka čokoladnih bonbonov je predstavila inovativen napovednik za svoj prihajajoči 30-sekundni oglas za Super Bowl, ki bo predvajan med prvim odmorom prve četrtine finala v ameriškem nogometu.

V kratkem filmu predstavijo »prstan tolažbe«, kot so ga poimenovali pri M&M's, ki bo z drugouvrščenimi nogometaši, torej skorajšnjimi prvaki letošnjega Super Bowla, praznoval trud in uspeh. Ker prvaki tekmovanja dobijo v dar poleg pokala tudi prstan, so se pri M&M's odločili izdelati prstan za drugouvrščene. Vsak prstan iz 14-karatnega zlata vključuje diamante, izdelane iz pravega arašidovega masla.

S tem kreativnim delom želijo počastiti vse športnike, ne glede na to, ali zmagajo ali izgubijo. »M&M’s želi preko svoje moči v zabavnem sektorju ustvariti svet, v katerem se vsakdo počuti, da pripada,« je dejala Gabrielle Wesley, direktorica marketinga v podjetju Mars Wrigley za Severno Ameriko.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji