Zakaj je iskalnik You zares »ti«?
You je iskalnik, ki na prvo mesto postavlja uporabnika. Sliši se precej običajno, a v resnici ni. Njegova kombinacija hitrih odgovorov, poglobljenih člankov, aplikacij in bližnjic obsega najbolj primerne rešitve za posameznega uporabnika.
Kaja Kovič
Ustvarjalci iskalnika opišejo You kot »vmesnik do našega digitalnega življenja«. Tistim, ki preživijo veliko časa ob raziskanju vsebin na spletu, jim je ta brskalnik zaradi izjemno variabilnih zadetkov zelo po godu.
You je drugačen že na prvi pogled. Že sami rezultati iskanja povzemajo velik del vsebine, prikazani pa so v obliki ploščic z omenjeno vsebino. Stran z zadetki prav tako omogoča pomikanje po zavihkih za primerjavo rezultatov različnih kategorij, kot so hitra dejstva, novice, videoposnetki, znanstvena besedila, slike, zemljevidi ipd. Če na primer iščete nek film, boste videli rezultate kot novice o filmu, hitra dejstva o njem, razprave o filmu in pa tudi strani in aplikacije, na katerih lahko film kupite ali si ga ogledate.
Ko iskalno geslo vnesemo v Google, po navadi kliknemo na zadetek na prvi strani, kljub temu, da slednji ne razkriva veliko vsebine. Veliko klikov in včasih celo premikov na naslednje strani je potrebno, da najdete tisto, kar iščete. Princip Googla je, da ponudijo uporabniku en pravi in resnični odgovor. Snovalci You.com pa se s tem pogledom na surfanje po internetu ne strinjajo in ponujajo uporabniku raznolike odgovore.
You se osredotoča na vas
Uporabnik iskalnika You sam vrši nadzor nad tem, kar vidi. You lahko uporabljate takšnega, kot je ali pa uporabniško izkušnjo prilagodite lastnim potrebam. Na primer, med ključnimi zadetki lahko brez dodatnih korakov uporabite zavihek You Apps in samodejno uporabljate različne aplikacije brez pretakanja. V teh aplikacijah pa bo You poiskal tudi rezultate vašega iskanja. Tu so še kategorije, ki jih lahko nastavite kot najljubše, od spletne enciklopedije, hitrih dejstev, receptov, nasvetov, glasbe, finančnih orodij in medijev, zemljevidov, nakupnih spletnih strani, medijev ...
Iskalnik ima tako kot Chrome tudi različico zasebnega iskanja in v njej se iskani pojmi, nastavitve in lokacije ne shranjujejo, poizvedbe za rezultate pa ne prihajajo z vašega IP-naslova, temveč z naslova IP You.com. To je najpomembnejša nadgradnja vsem poznanega brskanja Chrome Incognito.
Ustvarjalci iskalnika You (nekadanji zaposleni na Salesforceu) pa uporabnikom obljubljajo še dodaten bonbonček. Uporabnikov ne bodo ciljali z oglasi. Njihov poslovni model še ni popolnoma izpiljen, zato ne moremo trditi, da se to v prihodnosti ne bo zgodilo.
Prihranek časa ali prenasičenost s podatki?
Smisel iskalnika You je torej, da vam prihrani čas. Ne bo vam več treba brskati po oglasih ali prebirati številnih strani s prikazi rezultata. Ključne zadetke že na prvi pogled primerjate med seboj in se odločite, na katerega klikniti. Ta rešitev pa ima seveda tudi slabe plati. Če iščete eno in najpomembnejšo informacijo o določeni stvari in če niste navajeni natančno prebirati besedila rezultatov iskanja, je stran z zadetki videti pretirana in prenasičena.