aja
Aktualno

Zakaj narašča priljubljenost zamrznjene hrane?

BBC poroča, da potrošniki zaradi povišanja življenjskih stroškov svežo hrano v vse večji meri zamenjujejo za zamrznjeno.

V članku na spletnem portalu BBC so se navezali na raziskavo Kantarja, ki kaže, da so v supermarketih zamrznjeni izdelki celo boljši od svežih izdelkov, med najbolj priljubljenimi pa so piščanec, pice, krompirček in pripravljene jedi.

Trgovci, kot so Waitrose, M&S, Iceland in Tesco, so za BBC povedali, da so ta trend opazili, saj se je pri njih prodaja zamrznjenih piščancev povprečno povečala za 5,9 odstotka, druge zamrznjene pripravljene hrane pa za 2,6 odstotka. M&S je poročal tudi o povečani prodaji živil, kot so zamrznjena zelenjava, sadje in zelišča, ki naj bi kupcem pomenila »izdelke z visoko prehransko vrednostjo«.

»Zamrznjena hrana je običajno veliko cenejša od sveže, bolj zdrava od hitre prehrane, poleg tega pa povzroča manj odpadkov in zato se je v vseh krizah dobro prodajala,« je za BBC dejal maloprodajni analitik Ged Futter.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji