Zakaj Pepsi in Spotify tako dobro sodelujeta med seboj?
Na Spotify Beachu, eni od najbolj priljubljenih plaž v Cannesu, so govorili o ujemanju, medsebojni kemiji in enotnosti med ljudmi in blagovnimi znamkami, kar se odraža v velikem uspehu.
Kaja Kovič
Pogovor sta začela Mark Kirkham, globalni marketinški direktor za pijače v podjetju PepsiCo, in Rak Patel, vodja prodaje v regiji EMEA (Evropa, Bližnji vzhod in Afrika) pri Spotifyju, ki sta se osredotočila na ujemanje blagovnih znamk na poslovnem področju.
Kirkham je obiskovalcem uvodoma predstavil nekaj najbolj očitnih sprememb, ki so jih letos naredili pri blagovni znamki Pepsi. »Pepsi ni spremenil le videza, ampak smo zaplavali v popolnoma distruptivne vode. Lotevamo se vseh teh 'norih' marketinških in drugih distruptivnih podvigov, ki so daleč od sramežljivih. Logotip in grafična podoba preprosto nista bila več skladna s tem, kako se vede naša blagovna znamka.«
Pepsi po njegovih besedah postaja vse bolj relevantna znamka, ki je v zelo tesnem stiku s potrošniki. »Ko smo začeli intenzivnejše preučevati svoje kupce, smo ugotovili, da imamo še veliko potenciala, da se z njimi ujamemo še bolje, v mislih imam predvsem mlajšo generacijo. Hitro smo pridobili večjo vpletenost in sveže povezave z novimi kupci.« V letošnjem letu so se v tej luči povezali tudi s Spotifyjem, ki po Kirkhamovih besedah predstavlja virtualni in popolnoma »nor« oder za glasbenike.
Očitna kemija – med znamkama in sodelujočimi glasbeniki
»S PepsiCo smo organizirali prav poseben koncert, ki bo odmeval še dolgo časa,« je udejal Patel. »Svetovno znani glasbenik Stormzy je nastopil v Londonu, s PepsiCo pa smo pred tem s posebno tehnologijo in umetno inteligenco ustvarili kar štiri njegove holograme, ki so sočasno nastopali na drugih krajih po mestu. Ljudje so bili popolnoma navdušeni,« je nadaljeval Patel. »Kemija med PepsiCo in Spotify je neizpodbitna. Zaradi istih idej in želja smo ustvarili več kot le še eno sodelovanje med blagovnimi znamkami, povezali smo se z ljudmi, ki od danes naprej ne bodo več izbirali; zdaj dobro vedo, koga izbrati. Po daljših pogovorih med podjetjema smo prav tako našli skupno točko pri izbiri glasbenika in tako ustvarili še bolj intenziven odnos z (lokalno) skupnostjo.«
Po pogovoru se jima je na odru Spotifyja pridružil glasbenik Shaboozey, ki odlično sodeluje s pevko Beyonce, in podkrepil njune besede. Skupni album Shaboozeya in Beyonce z naslovom Cawboy Carter se je hitro zavihtel na prva mesta svetovnih lestvic. Kako to? »Ker imava podobno energijo in skupno kemijo. Na glasbenem področju je težko najti umetnika, ki si z drugim deli vizijo in motivacijo. Kot sta prej na odru dejala prejšnja govorca, je zares pomembno, da blagovne znamke sodelujejo zaradi podobnosti in ne zaradi interesev na področju uspeha, denarja ali večjega vpliva.«