W3B
Aktualno

Zakaj »v redu« ni dovolj dobro

V agenciji W3B so izvedli obsežno marketinško kampanjo z namenom nagovarjanja novih potencialnih naročnikov in obenem zagotavljanja oglaševalskega prostora svojim obstoječim naročnikom.

Kampanjo so zasnovali okoli pozicijskega slogana: »V redu ni dovolj dobro, zakaj se ne bi odločili za najboljše?«, s čimer so želeli nagovoriti vse tiste odločevalce na strani naročnika, ki bi radi menjali agencijo.

Primarni cilj kampanje je bila krepitev zvestobe obstoječih naročnikov, sekundarni pa pridobivanje novih naročnikov ter povečanje prepoznavnosti in ugleda agencije W3B.

Ideja

Ideja za kampanjo je izhajala iz opažanja, da številni odločevalci na strani naročnikov morda niso popolnoma zadovoljni s svojo obstoječo digitalno agencijo. Pogosto so z njo le delno zadovoljni in je njihov glavni KPI pri izbiri oz. nadaljevanju sodelovanja to, da agencija zgolj korektno opravi svoje delo. Dejstvo je, da je menjava agencije precej nehvaležno delo, saj zahteva veliko usklajevanja in urejanja, zlasti na začetku. S kampanjo so pri W3B želeli opozoriti, da je iskanje boljše agencije vredno truda in s tem izboljšati ugled digitalnemu marketingu.

Strategija in izvedba

Slogan »V redu ni dovolj dobro, zakaj se ne bi odločili za najboljše?« so oblikovali z namenom, da poudarijo svojo zavezanost k odličnosti, transparentnosti in celostnemu pristopu k posameznemu naročniku glede na njihove potrebe in cilje ter s tem k diferenciaciji od konkurence. To sporočilo je bilo integrirano v vse vidike kampanje.

Da bi pokazali svojo predanost obstoječim strankam, so v oglasih uporabili personaliziran pristop. Oglasi so se glasili: »V redu ni dovolj dobro. Zakaj se ne bi odločili za najboljše? (Naročnik) se je odločil za W3B.« S tem so zagotovili, da se obstoječi naročniki počutijo cenjene in hkrati prikazali potencialnim strankam, kdo vse jim že zaupa.

Hkrati so prenovili vizuale na vseh lastnih kanalih. Obdržali so minimalističen in sodoben dizajn, ki odraža profesionalnost in kreativnost.

Tisk kot primarni kanal kampanje

Kot digitalna marketinška agencija so prepoznali priložnost za oglaševanje v klasičnih medijih, konkretno v tiskanih medijih. Za primarni kanal kampanje so tako izbrali Marketing magazin in se odločili za celoletni zakup oglaševalskega prostora. Oglase so pozicionirali tako, da so v mesecih, ko se revija deli na marketinških dogodkih in konferencah, zakupili celostranski oglas, v preostalih mesecih pa polstranskega. Tako so izkoristili priložnost za večjo izpostavljenost pri ciljni publiki.

Marketing magazin

Za primarni kanal kampanje so pri W3B izbrali Marketing magazin in se odločili za celoletni zakup oglaševalskega prostora.

Aktivacija zaposlenih

Vsi zaposleni v agenciji W3B so zamenjali svoje naslovne fotografije na LinkedInu, kjer so uporabili pozicijski slogan. S tem so poskrbeli za dodatni priklic kampanje tudi na osebni ravni in komunicirali osebni pristop do naročnikov in njihovih projektov ter s tem povečali doseg sporočila.

Aktivacija zaposlenih1

Aktivacija zaposlenih2

Vsi zaposleni v agenciji W3B so zamenjali svoje naslovne fotografije na LinkedInu, kjer so uporabili pozicijski slogan.

Sekundarni kanali

Kampanjo so izvedli na več kanalih:

  • Spletna stran: Osvežili so spletno stran z novimi vizuali in sloganom.
  • Družbeni mediji: Uporabili so Facebook, Instagram, LinkedIn in YouTube za doseganje širše publike.
  • Spletni oglasi: Svojo spletno prisotnost so podkrepili s prikaznim oglaševanjem z novim sloganom.

Sekundarni  kanali

Med družbenimi mediji so uporabili Facebook, Instagram, LinkedIn in YouTube, s čimer so dosegli širšo publiko.

Rezultati

S kampanjo »V redu ni dovolj dobro« so uspešno nagovorili nove potencialne naročnike in obenem okrepili odnose z obstoječimi strankami. Prenova vizualov in integracija personaliziranega pristopa sta bila ključna elementa uspeha kampanje, ki je še v teku. Prav tako so z vključitvijo klasičnih medijev, kot so tiskani, dosegli večjo prepoznavnost in izpostavljenost blagovne znamke pri ciljni skupini. Aktivacija zaposlenih na LinkedInu je dodatno prispevala k širjenju sporočila. Njihova zavezanost k odličnosti se je izkazala za privlačno tako za nove kot tudi za obstoječe stranke, kar se je odrazilo v konkretnih poslovnih rezultatih, so še povedali pri W3B.

slogan

Članek je bil izvorno objavljen v tiskani reviji Marketing magazin, julij-avgust 2024, #517-518 Revijo lahko naročite na info@marketingmagazin.si.

Intervju

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Naši avtorji