zalando
Aktualno

Zalando Designer X Edem Dossou: Novi ustvarjalni kolektiv

Zalando je ponovno povabil pariškega stilista Edema Dossouja in fotografa Justina Frencha, da oblikujeta in posnameta nove člane ustvarjalne skupnosti, ki predstavljajo najnovejše trende za Zalando Designer.

Po Zalandovi zadnji oglaševalski akciji »Portreti nove generacije« blagovna znamka predstavlja drugo poglavje akcije z imenom »The Way We Move«. Ta prikazuje Nicolasa Hucharda, priznanega koreografa in režiserja gibanja, ki usmerja skupino kreativcev in njihovo svobodo izražanja. Člani, ki so se pridružili ustvarjalnemu krogu, so Glen Mban, Ursula Wångander, May Hong in že omenjeni Nicolas Huchard. Ti multidisciplinarni ustvarjalci, ki zajemajo področja oblikovanja, modeliranja, umetniškega vodenja in igranja, raziskujejo samoizražanje skozi gibanje v stilih, izbranih iz kategorije Zalando Designer.

Ta predstavlja izhodišče za luksuzni modni navdih, kjer lahko potrošniki odkrijejo in nakupujejo tako uveljavljene kot tudi sveže blagovne znamke. Med njimi so znamke Missoni, Erdem, GCDS, David Koma, Staud, 032C, ADERERROR, MM6, Victoria Beckham, Proenza Schouler in Roksanda. Cilj Zalando Designer je biti »destinacija izbire za novo generacijo luksuznih potrošnikov, zato prinaša svežo, drugačno in navdihujočo uporabniško izkušnjo,« zapišejo pri podjetju.

jn

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji