Zalando je izdal prvo kolekcijo »adaptivne« mode
Kot del svoje zaveze k vključujoči modi je Zalando izdal prvo kolekcijo adaptivne mode, ki vključuje obleke, obutev in dodatke, prilagojene trajno ali začasno invalidnim osebam.
Kolekcija vključuje 140 stilov zasebnih blagovnih znamk, med katerimi so Zign, Pier One, Anna Field, Yourturn in Even&Odd. Na devetih trgih, ki za zdaj ne vključujejo Slovenije, bo na voljo tudi adaptivna kolekcija znamke Tommy Hilfiger, ki od leta 2017 nenehno vlaga in ustvarja adaptivno modo. V Zalandu pravijo, da je zato popolna partnerska znamka za sodelovanje in začetek njihove adaptivne poti.
»Nosi sebe s ponosom«
Kot so pokazale njihove raziskave, eden od petih Evropejcev živi z določeno obliko invalidnosti, 75 odstotkov ljudi, ki so se opredelili kot invalidne osebe, pa meni, da modna industrija ne izpolnjuje njihovih potreb. Zato želi Zalando narediti prvi korak in nagovoriti invalidne osebe in skrbnike invalidnih otrok. V kolekcijah so kosi, ki vključujejo sedeče stile za uporabnike in uporabnice invalidnih vozičkov, čutom prijazne tkanine, kose za enostavno zapenjanje in kroje, prilagojene protezam in obližem.
Med ustvarjanjem in oblikovanjem adaptivne kolekcije je Zalando tesno sodeloval s kreativno agencijo All is for All, ki je specializirana za pomoč znamkam, ki si želijo postati resnično vključujoče in dostopne invalidnim osebam. »Invalidnost sega dlje od funkcionalnih vplivov. Gre za skupnost, deljeno življenjsko izkušnjo — nekaj, kar morajo neinvalidne osebe razumeti, ceniti globlje in sprejeti. Zalando smo kot našo partnersko znamko podpirali skozi celotno pot pozicioniranja in ustvarjanja sporočil te oglaševalske akcije,« je ob tej priložnosti povedala Grace Stratton, direktorica agencije All is for All. Kolekcijo so pospremili tudi z oglaševalsko akcijo, ki so jo poimenovali »Nosi sebe s ponosom« (»Embrace what makes you, you«), ki predstavlja glasove invalidne skupnosti in invalidne ustvarjalce vsebin.