Zalando s pomočjo tehnologije zmanjšuje število vračil
Zalando je s pomočjo kombinacije tehnologije in človeškega znanja zmanjšal število z velikostjo povezanih vračil za 10 odstotkov.
Zalando svojim kupcem ponuja več kot 1,6 milijona kosov več kot 6000 blagovnih znamk. Ker je izbira velika, želijo s tehnologijo pomagati pri iskanju v široki ponudbi na platformi in pri drugih morebitnih težavah. Ena od njih je izbira prave velikosti oblačil, pri čemer si kupci lahko pomagajo s svetovalnico Zalando Size Advice, ki je zmanjšala število z velikostjo povezanih vračil za 10 odstotkov.
Trenutno Zalando ponuja nasvete o velikosti na podlagi kupčeve zgodovine nakupov in vračil, njegovih izbir velikosti in kroja ter podatkov ekipe Zalandovih modelov za pomerjanje. Z uporabo strojnega učenja Size Advice predvidi, katere izdelke kupci nosijo za eno številko večje ali manjše, hkrati pa analizira nakupe in vračila, na podlagi katerih poda personalizirana priporočila o pravšnji velikosti. Algoritem potem, ko je izdelek določene blagovne znamke označen kot izdelek, ki se ga nosi številko večjega ali manjšega, predvidi, ali imajo drugi izdelki iste blagovne znamke podobne specifikacije velikosti. Vsa ta tehnologija omogoča, da stranka dobi nasvet, katero velikost naj kupi, da ji bo izdelek popolnoma ustrezal.
Kmalu še funkcija za merjenje telesa
Zalando namerava svojo tehnologijo za svetovanje pri izbiri velikosti nadgraditi še s funkcijo merjenja telesa: le dve fotografiji bosta zadoščali, da bodo na podlagi svojih mer kupci prejeli nasvet glede izbire velikosti. S tem bo Zalando postal prvi trgovec v svoji panogi, ki bo strankam ponudil takšno rešitev, v prihodnosti pa želijo ponuditi tudi virtualno kabino za pomerjanje, v kateri si bodo stranke lahko ogledale, kako se različni izdelki prilegajo njihovim avatarjem.
Kot pravi Daniel Rogiński, generalni direktor za Slovenijo pri Zalandu, želijo, da se vsaka od njihovih strank počuti, kot da bi obiskala zasebno butično trgovino, kjer ji prodajalci svetujejo pri izbiri velikosti in sloga: »Skoraj 3000 strokovnjakov v naših petih tehnoloških središčih si prizadeva, da bi se to uresničilo. Naše inovativne rešitve in tehnologije nam omogočajo, da resnično spremenimo izkušnjo spletnega nakupovanja in da kabino za pomerjanje pripeljemo neposredno v domove naših strank.«