Založba Chiara z novo vodjo marketinga
Petra Slanič, po izobrazbi komunikologinja, sicer pa izkušena strokovnjakinja za marketing in odnose z javnostmi, je nova vodja marketinga v založbi Chiara.
Svojo kariero je začela v novinarstvu, nadaljevala pa v odnosih z javnostmi in marketingu v različnih slovenskih agencijah ter nato delovala v podjetjih Siteco, s.Oliver Slovenija, Zavarovalnica Sava in nevladnih organizacijah UNICEF Slovenija ter AMZS. Pot je nadaljevala kot samostojna svetovalka – sodelovala je s podjetji, kot so Mercator, Studio Moderna in založba Beletrina, kjer je nazadnje zasedala delovno mesto direktorice marketinga. Od konca aprila 2024 vodi marketinške aktivnosti založbe Chiara, ki letos praznuje svojo 18. obletnico. Založba je tržno usmerjena in specializirana za izdajo knjig, prodajo izdelkov in delavnic s področja osebne rasti, kar simbolizira tudi samo ime založbe; Chiara namreč pomeni bistrost, jasnost.