Petra Slanič
Aktualno

Založba Chiara z novo vodjo marketinga

Petra Slanič, po izobrazbi komunikologinja, sicer pa izkušena strokovnjakinja za marketing in odnose z javnostmi, je nova vodja marketinga v založbi Chiara.

Svojo kariero je začela v novinarstvu, nadaljevala pa v odnosih z javnostmi in marketingu v različnih slovenskih agencijah ter nato delovala v podjetjih Siteco, s.Oliver Slovenija, Zavarovalnica Sava in nevladnih organizacijah UNICEF Slovenija ter AMZS. Pot je nadaljevala kot samostojna svetovalka – sodelovala je s podjetji, kot so Mercator, Studio Moderna in založba Beletrina, kjer je nazadnje zasedala delovno mesto direktorice marketinga. Od konca aprila 2024 vodi marketinške aktivnosti založbe Chiara, ki letos praznuje svojo 18. obletnico. Založba je tržno usmerjena in specializirana za izdajo knjig, prodajo izdelkov in delavnic s področja osebne rasti, kar simbolizira tudi samo ime založbe; Chiara namreč pomeni bistrost, jasnost.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji