petarde
Aktualno

Že desetič proti petardam

Letošnji december je že deseti, odkar TAM-TAM v sodelovanju s partnerji pripravlja družbeno odgovorno akcijo »Petarde? Ne, hvala!«, s katero širšo javnost nagovarjajo k opustitvi pirotehnike.

Tudi tokrat se osredotočajo na neprijetne posledice, ki jih zaradi pirotehnike doživljajo hišni ljubljenčki, hkrati pa ne zanemarjajo ogrožajočih učinkov, ki jih ima uporaba petard na njihove uporabnike in okolje. Zadovoljni so, da so v desetih letih dosegli več kot 85 odstotkov Slovencev, da se je vedno več slovenskih občin odpovedalo ognjemetu in da vedno več mladih razume škodljive posledice ter se odpoveduje uporabi petard.

Umetnine, ki zažigajo

Tudi v letošnji kampanji so v središče postavili Ptiča, Psa in Mačko, ki so jih tokrat upodobili s pomočjo smodnika. »Z »gunpowder artom« smo na belo platno nanesli smodnik in z njim izrisali naše tri glavne like. Smodnik je z nežnim plamenom zapečatil ilustracije, ki smo jih pozneje digitalizirali ter pripravili za tisk mestnih plakatov in spletne vsebine. Z drugimi besedami – ustvarili smo umetnine, ki zažigajo,« pravijo snovalci akcije.

Medeja Kraševec, kreativna direktorica v agenciji Luna \TBWA, je ob tem povedala, da vsako leto čutijo večji pritisk in se soočajo z večjim izzivom, kako ustvariti akcijo, ki bo zbudila zanimanje. »To je seveda povsem normalno in celo spodbudno, saj lahko le tako vsako leto ustvarimo še boljšo in še bolj odmevno kampanjo. Ta projekt je živi dokaz, da je na vsako stvar mogoče pogledati z nešteto zornih kotov. Pri tem pa moram omeniti, da je ključ do uspeha resnično super ekipa, ki je močno čustveno navezana na problematiko in se vsako leto aktivno zavzema za uspešno kampanjo ter seveda naročnik, ki nam vsako leto pusti proste roke in nam v celoti zaupa. Letos smo tako 'izumili' nov način tiska in najbolj priljubljene motive zadnjih let vžgali s pomočjo našega največjega sovražnika – smodnika,« je povedala za MM.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji