Želje potrošnikov po sponzoriranih objavah rastejo
Raziskava medija Banklesstimes.com je pokazala, da se je povpraševanje potrošnikov po sponzoriranih vsebinah v družbenih medijih v enem letu povečalo za kar 26,7 odstotka.
Kaja Kovič
Hrepenenje po sponzoriranih vsebinah s strani uporabnikov družbenih omrežij raste. Če je bilo leta 2020 okoli na družbenih omrežjih tri milijone sponzoriranih objav, jih je bilo lani že 3,8 milijona. Na ta pojav naj bi vplivale nove funkcije v t. i. storyjih (predvsem možnost deljenja spletne povezave). V povprečju so vplivneži leta 2020 tedensko objavili dvanajst sponzoriranih zgodb, ta številka pa se je lani povečala na šestnajst, torej za 34 odstotkov.
Vloga nanovplivnežev
Raziskava je razkrila visoko rast skupnosti nanovplivnežev. Ti so imeli predlani 89-odstotni tržni delež, zdaj imajo 91-odstotnega. Nadvse priljubljeni so predvsem zato, ker je njihova angažiranost v primerjavi z zvezdniki Instagrama večja. Prav tako so cenovno ugodnejši in njihova učinkovitost je pogosto večja.
Instagram še vedno kralj družbenih omrežij
Najbolj učinkovit medij za marketinške akcije je še vedno Instagram. Na njem poteka kar 94 odstotkov vseh oglaševalskih akcij v družbenih medijih. TikTok in YouTube sta kot drugo- in tretjeuvrščeni družbeni medij pritegnila trinajst in deset odstotkov oglasnega prometa. Pri tem je vredno omeniti, da je rast TikTok hitra, to platformo pa uporabljajo predvsem nanovplivneži, ki so, kot že omenjeno, zelo uspešni in učinkoviti v svojih objavah. Statistični podatki kažejo, da je skoraj 38 odstotkov sponzoriranih objav na TikToku prišlo prav z njihove strani.