marketing
Aktualno

Želje potrošnikov po sponzoriranih objavah rastejo

Raziskava medija Banklesstimes.com je pokazala, da se je povpraševanje potrošnikov po sponzoriranih vsebinah v družbenih medijih v enem letu povečalo za kar 26,7 odstotka.

Hrepenenje po sponzoriranih vsebinah s strani uporabnikov družbenih omrežij raste. Če je bilo leta 2020 okoli na družbenih omrežjih tri milijone sponzoriranih objav, jih je bilo lani že 3,8 milijona. Na ta pojav naj bi vplivale nove funkcije v t. i. storyjih (predvsem možnost deljenja spletne povezave). V povprečju so vplivneži leta 2020 tedensko objavili dvanajst sponzoriranih zgodb, ta številka pa se je lani povečala na šestnajst, torej za 34 odstotkov.

Vloga nanovplivnežev

Raziskava je razkrila visoko rast skupnosti nanovplivnežev. Ti so imeli predlani 89-odstotni tržni delež, zdaj imajo 91-odstotnega. Nadvse priljubljeni so predvsem zato, ker je njihova angažiranost v primerjavi z zvezdniki Instagrama večja. Prav tako so cenovno ugodnejši in njihova učinkovitost je pogosto večja.

Instagram še vedno kralj družbenih omrežij

Najbolj učinkovit medij za marketinške akcije je še vedno Instagram. Na njem poteka kar 94 odstotkov vseh oglaševalskih akcij v družbenih medijih. TikTok in YouTube sta kot drugo- in tretjeuvrščeni družbeni medij pritegnila trinajst in deset odstotkov oglasnega prometa. Pri tem je vredno omeniti, da je rast TikTok hitra, to platformo pa uporabljajo predvsem nanovplivneži, ki so, kot že omenjeno, zelo uspešni in učinkoviti v svojih objavah. Statistični podatki kažejo, da je skoraj 38 odstotkov sponzoriranih objav na TikToku prišlo prav z njihove strani.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji