Ženske se zahvaljujoč oglaševanju zaradi staranja počutijo slabo
Več kot polovica Britank je v raziskavi priznala, da se ob procesu staranja zaradi medijskega prikaza žensk srednjih let počutijo slabo.
Kaja Kovič
Več kot 80 odstotkov žensk, starih okoli 50 let, meni, da so v oglaševanju slabo zastopane, delež pa se pri ženskah, starejših od 60 let, dvigne na 90 odstotkov, kaže aktualna raziskava Centra za boljše staranje in oglaševalske skupine Ageism Is Never In Style.
Starejše potrošnice so razočarane predvsem zaradi tega, ker so v oglasih prikazane v staromodnih oblačilih in delujejo »hecne«. Ženskam v 60. letih se zdi, da so v oglasih prikazane kot precej bolj ostarele, kot v resnici so, in pogosto precej hecne, medtem ko se ženskam v 70. in 80. letih zdi, da so prikazane kot šibke in osamljene.
Kar 73 odstotkov starejših žensk je dejalo, da so v oglasih prikazane v negativni luči, prav tako si želijo v oglasih več etnične in rasne raznovrstnosti.
»Rezultati raziskave kažejo, da fotografije, uporabljene v medijih, ne predstavljajo žensk na pozitiven in realističen način ter se pogosto zatekajo k netočnim in omejenim stereotipom, kot so staromodna oblačila, pomanjkanje odnosov in šibkost,« pravi dr. Carole Easton, izvršna direktorica Centra za boljše staranje v Veliki Britaniji.