z
Aktualno

Zlatan Ibrahimović postal obraz H&M Move

Zlatan Ibrahimović je novi obraz športne blagovne znamke H&M Move. Znani švedski nogometaš se pridružuje njihovemu poslanstvu približati športna oblačila vsem ter spodbuditi ves svet in vsako telo h gibanju.

Zlatan Ibrahimović bo v času oglaševalske akcije za pomlad 2023 začel svoje dolgoročno partnerstvo z blagovno znamko H&M Move. Znan je kot eden od najboljših nogometnih napadalcev vseh časov in je igral v največjih svetovnih ligah. Po več kot dvajsetih letih nogometne kariere še vedno igra v ospredju za AC Milan in je najboljši švedski strelec vseh časov. Je tudi oče, pohodnik, govori pet jezikov in se navdušuje nad taekwondojem. Po opisu H&M je »ultimativen multigibalec«.

»Med odraščanjem sem se pogosto počutil, kot da me obsojajo ali izključujejo iz gibanja. Dečki in deklice, ki so odraščali kot jaz, bi morali imeti možnost nositi to, kar nosijo profesionalni športniki. Za to se zavzema H&M Move. Močno verjamem v poslanstvo blagovne znamke, ki vsem omogoča, da se gibljejo. Meni je namreč gibanje popolnoma spremenilo življenje,« je ob oznanitvi parnterstva povedal Ibrahimović.

V predstavitvenem videoposnetku je Jane Fonda, ki je že od samega začetka obraz znamke, Ibrahimoviću kot dobrodošlico v ekipi H&M Move ponudila nekaj neprecenljivih individualnih treningov za ohranjanje telesne pripravljenosti. V videu ima z oskarjem nagrajena igralka, aktivistka in ikona fitnesa vlogo inštruktorice, ki Ibrahimovića spodbuja pri nekaterih njenih legendarnih gibih. Kratek film si poglejte spodaj:

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji