Zmagovalec olimpijskih iger je … Snoop Dogg
Na prvi pogled nenavadna izbira posebnega poročevalca iz Pariza se je izkazala za odlično marketinško potezo. Spletni uporabniki so mnenja, da je raper s svojim nastopom na OI komentarje in interakcijo z navijači povzdignil na povsem novo raven.
Eva Peserl
Slavni raper Snoop Dogg je svojo olimpijsko turnejo začel z nošenjem bakle na otvoritveni slovesnosti olimpijskih iger v Parizu. Ameriška televizijska mreža NBC ga je angažirala za posebnega poročevalca iz Pariza. Po nošenju bakle je svojo olimpijsko turnejo nadaljeval s spodbujanjem ameriških športnikov, preizkusil se je v sabljanju, dvigovanju uteži, judu in plavanju z Michaelom Phelpsom. Opazili so ga na tribunah, kjer je z majico z natisnjenim obrazom telovadke Simone Biles spremljal gimnastiko, v polni jahaški opravi pa si je v družbi Marthe Stewart ogledal tudi tekmovanje v jahanju. Navijači po vsem svetu so nad njim navdušeni.
Zakaj je zmagovalec?
Ker je bil Snoop Dogg v času olimpijskih iger pred očmi na stotine milijonov ljudi z vsega sveta, je pozornost, ki jo je pritegnil, pripomogla k povečanju števila pretočnih posnetkov in prodaje njegovih albumov. Po podatkih podjetja Luminate, vodilnega vira podatkov za glasbeno industrijo, se je število Snoopovih pretakanj po vsem svetu povečalo za 2,7 odstotka. Poleg tega se je prodaja njegovih digitalnih skladb v tem obdobju povečala za 16 odstotkov. Povečalo se je tudi število njegovih sledilcev na družbenih omrežjih. Od začetka poletnih olimpijskih iger 2024 je Snoop Dogg na Instagramu v povprečju pridobil 140 tisoč novih sledilcev na dan, kar je precej več od njegovega predhodnega dnevnega povprečja, ki je znašalo nekaj več kot 25 tisoč sledilcev na dan. Ne smemo pozabiti, da je po poročanju Economic Times tudi eden od najbolje plačanih posameznikov na pariških olimpijskih igrah. Na dan naj bi zaslužil skoraj 459 tisoč evrov. Svojo olimpijsko turnejo je zaključil z nastopom na zaključni slovesnosti in že napovedal: »Se vidimo v Los Angelesu leta 2028!« Njegov nastop si lahko ogledate tukaj.
Kaj se od Snoop Dogga lahko naučijo znamke?
Snoop Dogg se ponaša s trajno tržno privlačnostjo. Izdal je več kot 19 albumov, številne skupne plošče, mikstejpe in single ter prešel v vsestransko blagovno znamko. Danes s svojo zvezdniško kolegico Martho Stewart vodi kuharsko oddajo in ima pod seboj več blagovnih znamk. Ostaja zavezan svoji pristni identiteti, hkrati pa s strateškimi spremembami gradi globalno privlačnost. Njegov razvoj je dober primer učinkovitega upravljanja blagovne znamke – uspešne blagovne znamke so namreč tiste, ki se nenehno razvijajo, prilagajajo in rastejo, hkrati pa ostajajo zveste same sebi. Zahvaljujoč Snoop Doggovim raznolikim podvigom na različnih področjih posledično tudi njegov primaren produkt – glasba, dosega vedno večje in bolj raznoliko občinstvo.