svetlo
Aktualno

Zmanjšajte svetlost oglasov in prihranite energijo

Preprosta, a svetla (malo manj svetla) ideja. Gigantti, največji ponudnik zabavne elektronike v Skandinaviji, je zmanjšal svetlost vseh svojih oglasov, da bi prihranil energijo. K temu dejanju spodbujajo tudi javnost in druge blagovne znamke.

Sodobni televizijski, mobilni in računalniški zasloni uporabljajo tehnologijo LED in zmanjšanje njihove svetlosti seveda samodejno zmanjša tudi njihovo porabo energije. Gigantti je tako 26. septembra zmanjšal svetlost vseh svojih oglasov za 20 odstotkov. To dejanje zmanjša porabo energije vsakega zaslona, ​​ki prikazuje njihove oglase, vključno z vsemi televizijskimi in videooglasi, pasicami, zunanjim digitalnim oglaševanjem na družbenih medijih.

Gigantti spodbuja tudi druge znamke, da mu sledijo

Ob prihajajoči zimi in energetski krizi postaja vprašanje energetske zadostnosti pomembna tema povsod po svetu, zato so se v podjetju odločili, da z nekaj nasveti spodbudijo tudi druge, naj storijo podobno. »Varčevanje z energijo je skupni cilj in želimo spodbuditi druge, da se pridružijo našim prizadevanjem. Več udeležencev ko bo sodelovalo, večji bo naš skupni učinek,« pravi vodja oddelka za blagovne znamke in digital Sami Särkelä iz Gigantti. Ideja je kreativna, a dokaj preprosta in učinkovita. »Z rahlo prilagoditvijo lahko pripomoremo k varčevanju z energijo. To spodbujamo tudi pri naših strankah,« doda.

Filter, ki zmanjša svetlost vsebin v digitalnem okolju

Gigantti v novem projektu ponuja priložnost tudi potrošnikom, da sodelujejo pri trajnostno obarvani akciji. Na Facebooku in Instagramu so jim zagotovili fotografski filter »The Brightless Filter«, ki zmanjša svetlost njihovih slik in prihrani energijo. Filter je prav tako brezplačno na voljo vsem podjetjem, ki ga želijo uporabiti v svoji vsebini. »Upamo, da bo filter spodbudil razmišljanje in razpravo o pomembni temi varčevanja z energijo,« v Giganttiju opišejo namen inovacije. V podjetju prav tako pomagajo svojim strankam do energetsko učinkovitejše izbire v trgovinah in jim svetujejo, kako najbolje uporabiti svoje naprave in aparate.

svetlo

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji