good report
Aktualno

Znane so najboljše oglaševalske akcije s poslanstvom

The Good Report, ki je nastal v sodelovanju med neprofitno organizacijo ACT Responsible in spletnim analitičnim portalom WARC, je razglasil letošnje najboljše oglaševalske akcije s poslanstvom oziroma družbeno odgovorne akcije.

Najboljša oglaševalska akcija je »Prodaj naprej« (»Pay it forward«), ki temelji na ideji, da lahko britanski časopis The Big Issue, ki ga prodajajo brezdomci, vsak, ki ga kupi in prebere, proda naslednjemu bralcu (denar od vseh naslednjih prodaj pa gre prvotnemu prodajalcu).

Anomaly London je agencija leta, FCB pa agencijska mreža leta. Najboljši oglaševalec, ki promovira družbeno odgovornost, je društvo Sea Shepherd Conservation Society.

Za nagrade se je sicer potegovalo 1266 oglaševalskih akcij, ki jih je 748 agencij zasnovalo za 1012 blagovnih znamk iz 78-ih držav.

Najbolje uvrščeni

Najboljše oglaševalske akcije:

  1. »Prodaj naprej« (»Pay it forward«); agencija FCB Inferno London, naročnika The Big Issue & Monzo Bank
  2. »Elsa«; agencija Altmann + Pacreau Paris, naročnik društvo Petits Princes
  3. »Nevarne stavbe v središču pozornosti« (»Unsafe Buildings in the Spotlight«); agencija Anomaly London, naročnik Grenfell United

Najboljše agencije:

  1. Anomaly London
  2. FCB Inferno London
  3. Altmann + Pacreau

Najboljše agencijske mreže:

  1. FCB 
  2. BBDO Worldwide
  3. Ogilvy

Najboljši oglaševalci:

  1. Društvo Sea Shepherd Conservation Society
  2. The Big Issue / Monzo Banka
  3. Društvo Petits Princes

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji