good report
Aktualno

Znane so najboljše oglaševalske akcije s poslanstvom

The Good Report, ki je nastal v sodelovanju med neprofitno organizacijo ACT Responsible in spletnim analitičnim portalom WARC, je razglasil letošnje najboljše oglaševalske akcije s poslanstvom oziroma družbeno odgovorne akcije.

Najboljša oglaševalska akcija je »Prodaj naprej« (»Pay it forward«), ki temelji na ideji, da lahko britanski časopis The Big Issue, ki ga prodajajo brezdomci, vsak, ki ga kupi in prebere, proda naslednjemu bralcu (denar od vseh naslednjih prodaj pa gre prvotnemu prodajalcu).

Anomaly London je agencija leta, FCB pa agencijska mreža leta. Najboljši oglaševalec, ki promovira družbeno odgovornost, je društvo Sea Shepherd Conservation Society.

Za nagrade se je sicer potegovalo 1266 oglaševalskih akcij, ki jih je 748 agencij zasnovalo za 1012 blagovnih znamk iz 78-ih držav.

Najbolje uvrščeni

Najboljše oglaševalske akcije:

  1. »Prodaj naprej« (»Pay it forward«); agencija FCB Inferno London, naročnika The Big Issue & Monzo Bank
  2. »Elsa«; agencija Altmann + Pacreau Paris, naročnik društvo Petits Princes
  3. »Nevarne stavbe v središču pozornosti« (»Unsafe Buildings in the Spotlight«); agencija Anomaly London, naročnik Grenfell United

Najboljše agencije:

  1. Anomaly London
  2. FCB Inferno London
  3. Altmann + Pacreau

Najboljše agencijske mreže:

  1. FCB 
  2. BBDO Worldwide
  3. Ogilvy

Najboljši oglaševalci:

  1. Društvo Sea Shepherd Conservation Society
  2. The Big Issue / Monzo Banka
  3. Društvo Petits Princes
480

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

večer
19. 06. 2021

Da je digitalizacija edina pot, ki jim bo zagotovila svetlejšo prihodnost, se zavedajo…

»Moja vizija je, da bo Večer leta 2025 podjetje, ki ga bodo vodili podatki in ki bo še naprej uspešno branilo tisk, saj sem prepričan, da ga ne čaka…

jacek
12. 06. 2021

Jacek Szymanski je poljski režiser in direktor fotografije, ki se je specializiral za…

»Ne gre samo za rezanje hrane, gre tudi za druge dimenzije resničnosti, eksplozije, trke med različno zelenjavo, nenavadna premikanja kamere itd.…

maša muster
24. 05. 2021

Tako pravi Maša Muster, vodja projektov na Mediani, inštitutu za raziskovanje trga in…

Naši avtorji