Znane so najboljše oglaševalske akcije s poslanstvom
The Good Report, ki je nastal v sodelovanju med neprofitno organizacijo ACT Responsible in spletnim analitičnim portalom WARC, je razglasil letošnje najboljše oglaševalske akcije s poslanstvom oziroma družbeno odgovorne akcije.
Najboljša oglaševalska akcija je »Prodaj naprej« (»Pay it forward«), ki temelji na ideji, da lahko britanski časopis The Big Issue, ki ga prodajajo brezdomci, vsak, ki ga kupi in prebere, proda naslednjemu bralcu (denar od vseh naslednjih prodaj pa gre prvotnemu prodajalcu).
Anomaly London je agencija leta, FCB pa agencijska mreža leta. Najboljši oglaševalec, ki promovira družbeno odgovornost, je društvo Sea Shepherd Conservation Society.
Za nagrade se je sicer potegovalo 1266 oglaševalskih akcij, ki jih je 748 agencij zasnovalo za 1012 blagovnih znamk iz 78-ih držav.
Najbolje uvrščeni
Najboljše oglaševalske akcije:
- »Prodaj naprej« (»Pay it forward«); agencija FCB Inferno London, naročnika The Big Issue & Monzo Bank
- »Elsa«; agencija Altmann + Pacreau Paris, naročnik društvo Petits Princes
- »Nevarne stavbe v središču pozornosti« (»Unsafe Buildings in the Spotlight«); agencija Anomaly London, naročnik Grenfell United
Najboljše agencije:
- Anomaly London
- FCB Inferno London
- Altmann + Pacreau
Najboljše agencijske mreže:
- FCB
- BBDO Worldwide
- Ogilvy
Najboljši oglaševalci:
- Društvo Sea Shepherd Conservation Society
- The Big Issue / Monzo Banka
- Društvo Petits Princes