Znani obrazi za večjo varnost v cestnem prometu
Europlakat se je kot član skupine JCDecaux pridružil mednarodni oglaševalski akciji, ki s pomočjo slavnih spodbuja k večji varnost v cestnem prometu.
Pobudnik kampanje je Organizacija združenih narodov, podpira pa jo družba JCDecaux. Kot pravi Jean-Charles Decaux, izvršni direktor JCDecaux, gre za kampanjo, ki zadeva vsakega od nas, ne glede na to, ali smo v prometu udeleženi kot pešci, kolesarji, motoristi, vozniki ali nekdo, ki uporablja katero od novih oblik mobilnosti. »Vsi lahko prispevamo k zmanjšanju grozljivih posledic, s katerimi se soočajo številne družine po vsem svetu. Ta kampanja poudarja, kako lahko naši mediji izkoristijo svojo moč in množični doseg za ozaveščanje o potrebni previdnosti, da bi zagotovili varen in prijeten javni prostor za vse nas,« pravi.
Med obrazi kampanje so manekenka in model Naomi Campbell, nogometaša Ousmane Dembélé in Didier Drogba, igralec Patrick Dempsey, tenisač Novak Đoković, pevka Kylie Minogue in mnogi drugi.