varnost v cestnem prometu
Aktualno

Znani obrazi za večjo varnost v cestnem prometu

Europlakat se je kot član skupine JCDecaux pridružil mednarodni oglaševalski akciji, ki s pomočjo slavnih spodbuja k večji varnost v cestnem prometu.

Pobudnik kampanje je Organizacija združenih narodov, podpira pa jo družba JCDecaux. Kot pravi Jean-Charles Decaux, izvršni direktor JCDecaux, gre za kampanjo, ki zadeva vsakega od nas, ne glede na to, ali smo v prometu udeleženi kot pešci, kolesarji, motoristi, vozniki ali nekdo, ki uporablja katero od novih oblik mobilnosti. »Vsi lahko prispevamo k zmanjšanju grozljivih posledic, s katerimi se soočajo številne družine po vsem svetu. Ta kampanja poudarja, kako lahko naši mediji izkoristijo svojo moč in množični doseg za ozaveščanje o potrebni previdnosti, da bi zagotovili varen in prijeten javni prostor za vse nas,« pravi.

Med obrazi kampanje so manekenka in model Naomi Campbell, nogometaša Ousmane Dembélé in Didier Drogba, igralec Patrick Dempsey, tenisač Novak Đoković, pevka Kylie Minogue in mnogi drugi.

varnost v prometu

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji