Znani prejemniki kanskih delfinov
Veliki zmagovalci 13. kanskega tekmovanja za korporativne medije in televizijo so 1Camera, Off the Fence in Continental AG.
Na 13. izvedbo tekmovanja Cannes Corporate Media & TV Awards je bilo prijavljenih okoli 800 del iz več kot 40-ih držav. Med njimi je bilo za finaliste nominiranih kar 197 korporativnih in dokumentarnih produkcij, 129 pa jih je prejelo nagrado delfin (»Dolphin Trophy«).
Kar dva prejemnika velike nagrade v eni kategoriji
Prvič v zgodovini podelitve teh nagrad sta bili podeljeni dve veliki nagradi, t. i. »beli delfin« – prva za najboljši korporativni medij in druga za najboljši dokumentarni film. Prva je šla v roke produkcijski hiši 1Camera iz Nizozemske za film »Sustainable living, together. Achmea way.«, ki ga opisujejo kot vznemirljivo pripoved, v kateri je prisotna zanimiva igra časa in številk. Drugega pa je prejela produkcijska hiša Off the Fence s sedežem v Bristolu, ki je ustvarila dokumentarni film »Going Circular«. Njihova zgodba o krožnem gospodarstvu je bila namreč prepoznana kot (r)evolucionarna – močna tematika, odlični vizualni in pripovedni elementi.
Najboljša produkcijska hiša in najboljša družba leta
Off the Fence si je prislužila tudi »modrega delfina« za produkcijsko hišo leta, medtem ko je drugega »modrega delfina« za družbo leta prejelo podjetje Continental AG. Njihova produkcija »Mobility. Our Heartbeat for 150 Years.« je prejela kar šest »srebrnih delfinov«, med drugim za korporativni film, integrirano komunikacijo in filmi za družbena omrežja in druge.
Trinajsta izvedba tekmovanja še bolj posebna
Komisija tekmovanja je nad letošnjim tekmovanjem navdušena ne le zaradi dejstva, da sta bili podeljeni dve veliki nagradi, temveč tudi zaradi raznolikih prijav. V sporočilu za javnost so zapisali, da so največ prijav prejeli iz Velike Britanije, sledijo ji Nizozemska, Danska, Madžarska, Italija in Grčija, nato pa Japonska, Združeni arabski emirati in Katar. Vsi nagrajenci so prejeli nagrado, ki so se v zadnjih 13 letih pozicionirale kot zaželen zbirateljski kos, ki vsako leto dobi nov in dodelan dizajn. Za letošnje leto so preko oblikovalskega natečaja izbrali studio Der Graphischen, ki je znan po slogu Dunajske umetniške šole.