effie global
Aktualno

Znani so dobitniki nagrad Global Effie®

Podeljene so nagrade Global Effie® 2022 za najčinkovitejše in najuspešnejše marketinške akcije z vsega sveta. Velika zmagovalka je »Pobarvaj se v svet«, ki so jo za Crayolo zasnovali v agenciji dentsuMB in družbi Golin PR.

»Pobarvaj se v svet« (»Color Yourself into the World«) je postala najučinkovitejša oglaševalska akcija na svetu. Prejela je iridijevo nagrado (Iridium Effie) in veliko nagrado (Grand Effie) v kategoriji predstavitve izdelka/storitve, pred tem pa zlato nagrado na ameriškem tekmovanju za nagrade Effie. V projektu je proizvajalec voščenk Crayola predstavil 24 voščenk v različnih odtenkih kože, s tem pa so omogočili otrokom vsega sveta, da se narišejo točno takšni, kakršni so.

60 sodelujočih, 12 zmagovalcev

Na letošnjem tekmovanju so sodelovali prejemniki zlatih in velikih nagrad Effie iz regionalnih in nacionalnih programov Effie po vsem svetu. Med njimi je bila tudi slovenska tržnokomunikacijska akcija »Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase«, ki jo je za znamko Donat zasnovala agencija Luna ⧵TBWA. Uvrstila se je med najboljše tri finaliste za Global Best of the Best. 

Od 60-ih kandidatov jih je 12 prejelo veliko globalno nagrado Effie. »Te nagrade predstavljajo najboljše iz naše panoge po vsem svetu. Ne samo, da so se letošnji zmagovalci izkazali za učinkovite v okviru Effie in dosegli najvišja lokalna priznanja, ampak so še naprej navduševali in navdihovali globalne žirije skozi dva tekmovalna kroga ocenjevanja. To dokazuje, da njihove ideje presegajo meje,« je ob podelitvi povedala Traci Alford, globalna izvršna direktorica Effie Worldwide.

Prejemniki nagrad pa so ...

Globalno nagrado Effie so prejeli:

  • »Ubijalski popusti« (»Killer Discounts«), agencija: McCann Romunija, oglaševalec: Sphera Group’s KFC
  • »Friendvertising«, agencija: Colenso BBDO, oglaševalec: Spark Skinny
  • »Projekt AgroBanking«, agencija: Gray Advertising Bangladesh, oglaševalec: United Commercial Bank in ACI Logistics UCash & Shwapno
  • »Icnocuícatl«, agencija: Ogilvy Mexico, oglaševalec: AB InBev Cerveza Victoria
  • »Združite se proti covidu-19« (»Unite Against covid-19«), agencija: Clemenger BBDO, oglaševalec: novozelandska vlada
  • »Swipe Night«, agencija: 72andSunny Los Angeles, oglaševalec: Tinder
  • »Vodni indeks« (»Water Index«), agencija: Havas Turkey, oglaševalec: Reckitt-Finish
  • »Pobarvaj se v svet« (»Color Yourself into the World«), agencija: dentsuMB in Golin PR, oglaševalec: Crayola
  • »Plesnivi Whopper« (»Moldy Whopper«), agencija: INGO Stockholm, oglaševalec: Burger King
  • »Kako je dolgoročna izgradnja blagovne znamke vodila do treh najuspešnejših let v zgodovini viskija Canadian Club«, agencija: The Monkeys, oglaševalec: Canadian Club
  • »Kako je predanost izgradnji blagovne znamke povzročila eno največjih vrnitev na trg«, agencija: The Monkeys, oglaševalec: NRMA Insurance
  • »Videti je, kot da se morate sprostiti« (»Looks Like You Need to Let It Out««, agencija: SS+K in M&C Saatchi Group, oglaševalec: Business Iceland

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji