bla
Aktualno

Znani so dobitniki »svinčnikov« za kreativnost

Organizacija za promocijo odličnosti v oglaševanju The One Club je razglasila letošnje dobitnike nagrad The One Show. Absolutna zmagovalka je oglaševalska akcija #wombpainstories, ki so ga za Libresse zasnovali v londonski agenciji AMV BBDO.

Akcija #wombpainstories je poleg dvanajstih zlatih svinčnikov prejela še šest nagrad Best of Discipline. AMV BBDO je prejela tudi naziv agencije leta, Libresse pa naročnika leta.

 

Med nagrajenci so še Translation LLC (najboljša neodvisna agencija), Spotify In-House (najboljša hišna oz. in-house agencija), BBDO Worldwide (najboljša agencijska mreža), Interpublic Group (najboljši kreativni holding), Chelsea Pictures (najboljša produkcijska hiša) in 750mph (najboljša družba za glasbo in zvok).

Ena od uspešnejših akcij je tudi »Ljubiš me« (»You Love Me«), ki so jo za Beats By Dr. Dre zasnovali v agenciji Translation LLC. Prejela je pet zlatih svinčnikov, eno priznanje Best of Discipline in eno od le dveh letošnjih zlatih nagrad Cultural Driver.

Poleg nagrade Best of Show, ki jo je prejela akcija #wombpainstories, so letos podelili še šest posebnih nagrad:

  • novo nagrado Fusion Pencil so namenili kreativnim delom, ki slavijo vključenost in raznolikost, prejeli pa sta jo dve deli – »Klic« (»The Call«; naročnik Empowher NY, agencija Bloc) in »To dekle zmore« (»This Girl Can«; naročnik Sport England, agenciji FCB Inferno in Partizan).
  • zeleni svinčnik, ki je prepoznal najbolj okolju prijazno ustvarjalno delo leta, sta prav tako prejeli dve deli: »Vodni indeks« (»Water Index«; naročnik Reckitt/Finish, agencija Havas Turkey) in »Zelena navodila« (»Green Instructions«; naročnik Lego, agencija Ogilvy Poland).
  • svinčnik SDG so prejela tri dela, ki najbolje predstavljajo enega ali več od sedemnajstih ciljev trajnostnega razvoja Združenih narodov. To so »Necenzurirana knjižnica« (»The Uncensored Library«; naročnik Novinarji brez meja, agencije DDB Group Germany, MediaMonks in Blockworks), »Zgodba UNSeen« (»The UNSeen Story«; naročnik UN Women, agenciji MullenLowe New York in MediaHub) in »Poimenovanje nevidnega z digitalno registracijo rojstev« (»Naming the Invisible by Digital Birth Registration«; naročnik Telenor Pakistan, agencija Ogilvy Pakistan).
  • z zlatim svinčnikom Cultural Driver, ki je prepoznal vplivne ideje in izvedbe, ki so imele velik vpliv v posamičnih kulturah in okoljih, so nagradili dve deli: že omenjeni »Ljubiš me« (»You Love Me«) in »Nova pesem za novo dobo« (»A New Jingle for a New Era«; naročnik Good Humor, agencija Edelman New York).
  • prestižni svinčnik Penta sta prejela agencija Saatchi & Saatchi in naročik Procter & Gamble za dolgoletno partnerstvo z blagovno znamko Tide.

Letošnji zmagovalci prihajajo iz 54 držav, skupno pa so prejeli 173 zlatih, 161 srebrnih in 224 bronastih svinčnikov in 1102 priznanj za zasluge.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji