DIGGIT
Aktualno

Znani so finalisti tekmovanja DIGGIT

»Letošnje, že deveto tekmovanje DIGGIT je doseglo rekordno število prijav – kar 89 del – in največ vročekrvnih debat,« pravijo organizatorji DIGGIT-a. Preverite, kdo je v ožjem izboru.

Konferenco o trendih prihodnosti DIGGIT, ki bo 9. maja v Ljubljani, tudi letos spremlja tekmovanje, ki bo nagradilo najboljša digitalna dela v Sloveniji.

»Prejeli smo zanimive in inovativne projekte, ki odražajo dinamičnost in kreativnost v panogi. Komaj čakamo, da izpostavimo in nagradimo tiste, ki postavljajo nove mejnike v digitalnem okolju,« pravijo organizatorji tekmovalnega dela konference o prihodnosti DIGGIT. 15-članska žirija je imela težko nalogo, poglobili so se v podrobnosti vsakega projekta ter ocenili njegovo izvirnost in vpliv. Preveri žirijo DIGGIT.

Podjetja in agencije so prijavila digitalne rešitve, ki na inovativen in kreativen način izkoriščajo prednosti digitalnega okolja. Sem sodijo najrazličnejša digitalna dela, od oglasov, mobilnih aplikacij, profilov in strani na družbenih omrežjih do digitalnih oglaševalskih kampanj in strategij. Svoja dela so lahko prijavili v eno ali več od 19-ih kategorij zlatih nagrad DIGGIT. Žirija je od vseh prijavljenih del izbrala tudi šest tistih, ki bodo prejela velike nagrade DIGGIT.

Žirija DIGGIT-a je izbrala najbolj izstopajoče kreativne ideje, inovativne rešitve in zasvojljive vsebine. V ožjem izboru tekmovanja DIGGIT so:

Avtomobilizem in tehnika

  • Formitas: To ni avto, to je AMI! (oglaševanje na družbenem omrežju)
  • DROM agency: Hej, Austral (digitalna oglaševalska kampanja)

B2B

  • Renderspace: Interblock – prenova spletne strani (spletno mesto)
  • Turizem Ljubljana: B2B Newsletter »Let's Get Down to Business in Ljubljana« (e-novice in e-pošta)

DOOH

  • AV STUDIO: Prisluhni svojemu stilu (druga digitalna rešitev)

Finančne storitve, zavarovalništvo, bančništvo

  • Luna TBWA: Maš to! (profil ali stran na družbenem omrežju)
  • Agencija 101: Triglav Skladi – Načrt varčevanja z investiranjem (digitalna oglaševalska kampanja)
  • W3B: Letu u banko! (digitalna oglaševalska kampanja)

Fizična trgovina

  • Agencija 101: Jedilnik.ai (druga digitalna rešitev)
  • DD Studios: SPAR TikTok profil (profil ali stran na družbenem omrežju)
  • Futura DDB: Ko bom velik, bom gasilec (spletni video)

FMCG

  • Agencija 101: AI.VAR (digitalna oglaševalska kampanja)
  • Agencija 101: Čokolino nogavice by Slavsocks (digitalna oglaševalska kampanja)
  • bold.group: Kampanja »Zrno zvestobe« kave Barcaffè (digitalna oglaševalska kampanja)

IT in telekomunikacije

  • DROM agency: Pristanek novega iPhone 15 (digitalne inovacije)
  • SHIFT: Zaživi po svoje z re:dojem (digitalna oglaševalska kampanja)

Javni sektor

  • Buzztik: COD izziv, Slovenska vojska (digitalna oglaševalska kampanja)

Mediji in zabava

  • Luna TBWA: Juniorjev Zgodbarček (druga digitalna rešitev)
  • DROM agency: REDical Park Vol. 02 – Folk Fusion (digitalna oglaševalska kampanja)

Oblikovanje in uporabniška izkušnja (UX)

  • Petrol: Mobilna aplikacija Petrol GO (aplikacija za mobilni telefon ali tablični računalnik)
  • Zavarovalnica Triglav: Kako z izboljšanjem uporabniške izkušnje do povečanja prodaje (spletno mesto)

Posebni digitalni projekti

  • Luna TBWA: Juniorjev Zgodbarček (digitalna oglaševalska kampanja)
  • Futura DDB: #Playforskateistan (digitalna oglaševalska kampanja)
  • Agencija 101: AI.VAR (digitalna oglaševalska kampanja)

Raba podatkov

  • Agencija 101: jedilnik.ai (druga digitalna rešitev)
  • Luna TBWA: Meat tweets (digitalni oglas)

Ravnovesje znamčenja in učinkovitosti 

  • Agencija 101: BUREKUNA (digitalna oglaševalska kampanja)
  • SHIFT: Zaživi po svoje z re:dojem (digitalna oglaševalska kampanja)
  • Luna TBWA: Maš to! (digitalna strategija)

Samopromocija agencij

  • DROM agency: ŽAKLJI krompirja (strategija upravljanja skupnosti na družbenem omrežju)

Šport in prosti čas

  • Agencija 101: SharePlanica (digitalna oglaševalska kampanja)
  • DROM agency: REDical Park Vol. 02 – Folk Fusion (oglaševanje na družbenem omrežju)

Trajnostni razvoj

  • Agencija 101: SharePlanica (digitalna oglaševalska kampanja)
  • DROM agency: Digitalni hotel za čebele samotarke – BEEcome A Follower (digitalna strategija)

Turizem

  • Turizem Bled: Adventure of a lifetime (spletni video)
  • Media Publikum: Vote for Maribor (digitalna oglaševalska kampanja)

Umetna inteligenca

  • Agencija 101: jedilnik.ai (digitalne inovacije)
  • Optiweb: Pogovorni asistent Donat AI (digitalne inovacije)

Neprofitne organizacije

  • Futura DDB: #Playforskateistan (digitalna oglaševalska kampanja)
  • Agencija 101: Gastarbaiter (spletno mesto)
  • Luna TBWA: Heroji furajo v pižamah 7.sezona (spletni video)

 

Zahvaljujemo se vsem sodelujočim in čestitke vsem finalistom. Tekmovanje DIGGIT je odlična priložnost za spodbujanje inovativnih rešitev tudi v prihodnosti.

Kdo so zmagovalci, izveste na slavnostni podelitvi nagrad DIGGIT, ki bo 9. maja 2024, ob 18:00 v Ljubljani. DIGGIT je odlična priložnost za vse, ki želite biti na tekočem z najnovejšimi trendi in najboljšimi praksami v industriji. Prijavite se in se vidimo v prihodnosti!

Intervju

blaz
06. 11. 2024

Priljubljenost TikToka ne pojenja, o čemer smo se pogovarjali z Blažem Vižintinom,…

zz
02. 11. 2024

S Klemnom Selakovičem, enim od najbolj priljubljenih podkasterjev v Sloveniji, smo se…

Kako ustvarjati za nekoga? Mar ne pomeni ustvarjati »za nekoga« ustvarjati z namenom ugajanja? Če ustvarjalec ustvarja za urednika, šefa ali ciljno…

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

Naši avtorji