Znani so finalisti za nagrado Marketinška odličnost 2024
Strokovna komisija je med 38-imi prijavami marketinških projektov izbrala finaliste za nagrado Marketinška odličnost 2024. Zmagovalci bodo znani na Slovenski marketinški konferenci naslednji teden.
Strokovna komisija, v kateri so bili Petra Čadež (DMS, Atlantic Grupa), Mojca Avšič (Petrol), Jure Bohinc (A1 Slovenija), Živa Čižman (WeTech), Leon Korošec (Elan), Andrej Krajner (NLB), Viktorija Radojević Mavrič (Mercator), Janez Rakušček (Luna \TBWA), Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT), je poleg celovite odličnosti marketinškega projekta dala velik poudarek tudi vlogi marketinga kot gonilu razvoja in njegovemu prispevku k uspešnosti podjetja. Pomembno merilo so predstavljali tudi odgovori na vprašanja, za koliko marketinških P-jev je odgovoren marketing, s kakšnimi omejitvami se srečuje in kako jih naslavlja.
Finalisti 1. kategorije: ODLIČNOST MARKETINŠKE STRATEGIJE
Atlantic Droga Kolinska – Argeta: Slovenski kruh
NLB: Odličnost upravljanja blagovne znamke NLB
Petrol: Pomen marketinga in gradnje kulture osredotočenosti na kupca
Finalisti 2. kategorije: ODLIČNOST TRAJNOSTNEGA DELOVANJA IN DRUŽBENA ODGOVORNOST
Atlantic Grupa – Donat: Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase. Kako blagovna znamka Donat trajnost vključuje v celostno poslovanje.
NLB: Bankarium – muzej bančništva Slovenije
Petrol: Skupaj lahko spremenimo svet. Trajnost v srcu marketinške in komunikacijske strategije energetskih rešitev Petrola.
Finalisti 3. kategorije: ODLIČEN KORAK PRED DRUGIMI
3A. NOVOST ALI INOVACIJA NA ENEM OD 7P
Atlantic Grupa - Argeta: Juniorjev Zgodbarček
Petrol: Prenovljena marketinška in komunikacijska strategija nove aplikacije Petrol GO
Telekom Slovenije: Kibernetska varnost
3B. NOV POSLOVNI MODEL in 3C. TRANSFORMACIJA ALI OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV
iPROM: iPROM Private DMP
Petrol: Odličnost upravljanja uporabniške izkušnje v podjetju Petrol
Mercator: Prenova lojalnostnega sistema Pika
3D. ODZIV NA IZREDNE OKOLIŠČINE
Atlantic Grupa – Argeta: Enaka srčnost in enaka predanost si zaslužita enako podporo.
Kontron: Celovita prenova identitete podjetja S&T Iskratel v Kontron
Petrol: Spregledana romanca: marketing in HR Kako marketing deluje do pomembne ciljne skupine – zaposlenih na prodajnih mestih.
Slovesna podelitev nagrad, na kateri bodo razglasili zmagovalce v posameznih kategorijah in podelili veliko nagrado za marketinško odličnost 2024, bo v četrtek, 30. maja zvečer, na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu.