mm
Aktualno

Znani so finalisti za nagrado Marketinška odličnost 2024

Strokovna komisija je med 38-imi prijavami marketinških projektov izbrala finaliste za nagrado Marketinška odličnost 2024. Zmagovalci bodo znani na Slovenski marketinški konferenci naslednji teden.

Strokovna komisija, v kateri so bili Petra Čadež (DMS, Atlantic Grupa), Mojca Avšič (Petrol), Jure Bohinc (A1 Slovenija), Živa Čižman (WeTech), Leon Korošec (Elan), Andrej Krajner (NLB), Viktorija Radojević Mavrič (Mercator), Janez Rakušček (Luna \TBWA), Vesna Žabkar (Ekonomska fakulteta UL) in Špela Žorž (SHIFT), je poleg celovite odličnosti marketinškega projekta dala velik poudarek tudi vlogi marketinga kot gonilu razvoja in njegovemu prispevku k uspešnosti podjetja. Pomembno merilo so predstavljali tudi odgovori na vprašanja, za koliko marketinških P-jev je odgovoren marketing, s kakšnimi omejitvami se srečuje in kako jih naslavlja.

Finalisti 1. kategorije: ODLIČNOST MARKETINŠKE STRATEGIJE

Atlantic Droga Kolinska – Argeta: Slovenski kruh

NLB: Odličnost upravljanja blagovne znamke NLB

Petrol: Pomen marketinga in gradnje kulture osredotočenosti na kupca

Finalisti 2. kategorije: ODLIČNOST TRAJNOSTNEGA DELOVANJA IN DRUŽBENA ODGOVORNOST

Atlantic Grupa – Donat: Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase. Kako blagovna znamka Donat trajnost vključuje v celostno poslovanje.

NLB: Bankarium – muzej bančništva Slovenije

Petrol: Skupaj lahko spremenimo svet. Trajnost v srcu marketinške in komunikacijske strategije energetskih rešitev Petrola.

Finalisti 3. kategorije: ODLIČEN KORAK PRED DRUGIMI

3A. NOVOST ALI INOVACIJA NA ENEM OD 7P

Atlantic Grupa - Argeta: Juniorjev Zgodbarček

Petrol: Prenovljena marketinška in komunikacijska strategija nove aplikacije Petrol GO

Telekom Slovenije: Kibernetska varnost

3B. NOV POSLOVNI MODEL in 3C. TRANSFORMACIJA ALI OPTIMIZACIJA POSLOVNIH PROCESOV

iPROM: iPROM Private DMP

Petrol: Odličnost upravljanja uporabniške izkušnje v podjetju Petrol

Mercator: Prenova lojalnostnega sistema Pika

3D. ODZIV NA IZREDNE OKOLIŠČINE

Atlantic Grupa – Argeta: Enaka srčnost in enaka predanost si zaslužita enako podporo.

Kontron: Celovita prenova identitete podjetja S&T Iskratel v Kontron

Petrol: Spregledana romanca: marketing in HR Kako marketing deluje do pomembne ciljne skupine – zaposlenih na prodajnih mestih.

 

Slovesna podelitev nagrad, na kateri bodo razglasili zmagovalce v posameznih kategorijah in podelili veliko nagrado za marketinško odličnost 2024, bo v četrtek, 30. maja zvečer, na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu.

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji