goodvertising
Aktualno

Znani so zmagovalci nagrad Goodvertising 2020

Na podelitvi nagrad Goodvertising Awards 2020 so razglasili deset zmagovalnih oglaševalskih akcij, ki si prizadevajo za dober namen.

Na izbor se oglaševalci ne morejo prijaviti sami, ampak organizatorji izberejo dela, ki so po njihovem mnenju imela največji vpliv oz. potencial in bila najbolj kreativna. Thomas Kolster, ustanovitelj in predsednik nagrad za oglaševanje s poslanstvom, je ob razglasitvi povedal, da so sicer ponosni na letošnje zmagovalce in njihovo izjemno delo, da pa določene stvari vendarle pogreša. »Pogrešam več del, ki bi se posvečala reševanju podnebne krize, ali pa tista, ki iščejo rešitve, kako oskrbeti več kot 700 milijonov ljudi, ki živijo v revščini. Presenečeni smo bili tudi nad tem, da nismo zaznali več del, ki bi se ukvarjala z reševanjem izrednih razmer na področju zdravstva in pandemije, saj je izobraževanje ljudi o varnostnih ukrepih lahko dobesedno stvar življenja in smrti. Čudovito bi bilo videti tudi več primerov kreativnosti, ki bi jo uporabili v dober namen pri reševanju globalnih težav,« je sklenil.

Seznam desetih zmagovalcev:

»Naročite pri McDonald’su« (»Order from McDonald’s«); agencija Buzzman, naročnik Burger King

»Kalkulator za leto 2030« (»The 2030 Calculator«); agencija Doconomy, naročnik The Farm

»Vrnite se v Afriko« (»Go Back to Africa«); agencija FCB/Six, naročnik Black and Abroad

»Loop«; agencija in naročnik Terracycle for Terracycle

»Knjiga tamponov« (»The Tampon Book«); agencija Scholtz & Friends Berlin, naročnik The Female Company

»Prodaj naprej« (»Pay it Forward«); agencija FCB Inferno London, naročnik The Big Issue

»Plesnivi Whopper« (»Mouldy Whopper«); agencija INGO, naročnik Burger King

»Senzor za hrano Microneedle« (»The Microneedle Food Sensor«); avtor in naročnik Massachusetts Institute of Technology Department of Civil and Environmental Engineering

»Vodka Climate Action« (»Climate Action Vodka«);  agencija Bob the Robot, naročnik Koskenkorva Vodka

»Neprijetno zdravilo« (»A Hard Pill to Swallow«); agencija Akestam Holst, naročnik Apotek Hjartat

Intervju

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Naši avtorji