Zobna pasta Toothie izstopa že z embalažo
Na prodajnih mestih je več različnih izdelkov kot kadar koli prej in ker je konkurenca resnično velika, je zelo pomembno, kako je oblikovana embalaža.
Tina Guček
»V Formitasu smo zvesti vrednotam 'goodvertisinga', zato se trudimo ustvarjati prijaznejši vsakdan in ustvarjati z mislijo na boljšo prihodnost. Podpiramo svežo podjetniško energijo in trajnostno naravnane izdelke mladih podjetnikov. Eden od teh je tudi Toothie, naravna in okolju prijazna zobna pasta v tabletkah, ki jo ustvarjata mlada podjetnika,« pravijo. V skladu z vizijo blagovne znamke so ustvarili okolju prijazno embalažo, kartonski tulec, primeren za recikliranje.
Pri oblikovanju embalaže so jih vodile naravne sestavine, manjša uporaba plastičnih odpadkov ter minimalizem. Na njej je s fotografijo in poudarjenimi barvami izpostavljena glavna sestavina, meta, na črno-beli etiketi so zapisane vse sestavine, z rdečim žigom pa je izpostavljena glavna prednost izdelka. Koncept oblikovanja, nad katerim sta bdela umetniški in kreativni direktor Blaž Ritmanič ter vodja projekta Žana Močnik, je zastavljen tako, da se bo linija zobnih past barvno razlikovala glede na glavno sestavino in se povezala v celoto (v naslednjem mesecu se liniji pridružuje Toothie z aktivnim ogljem in limeto).
Bolj kot trendi so pomembne vrednote
»Skupaj z embalažo diha tudi logotip, blagovno znamko pa pozicionira stran od konvencionalno oblikovanih naravnih zobnih past ter se s celostno podobo in trajnostnim pristopom približa mlajši ciljni publiki,« pravi Žana Močnik, ki je za MM povedala, da se pri oblikovanju embalaže bolj kot na trende zanašajo na vrednote in osebnost znamke, torej na temeljne elemente, ki gradijo zgodbo znamke, podjetja ali podjetnika, ki stoji za njo. »Pomembno je, da sta v obliko vtkani iskrenost in pristnost. To bi morala biti osnova vsake blagovne znamke. Zdi se mi, da še bolj in še posebej takrat, ko govorimo o manjših podjetjih, ki na trg šele vstopajo. Enako velja tudi za podobo in pozneje za vso komunikacijo. Izdelek, ime in podoba gredo z roko v roki. Izkušnje mi govorijo, da se precej lažje vse pravilno sestavi, ko se znamka vzpostavlja na novo, skupaj z nastajanjem in razvojem izdelka, in če v tem procesu sodeluje tudi agencija. Lažje spremljaš in spoznavaš način razmišljanja ter strast, ki se plete med avtorji izdelka in znamko. Lažje 'posnameš' zgodbo, ki se ustvarja v ozadju,« pravi.
Ker sta trajnost in družbena odgovornost nekaj, o čemer se govori na vseh področjih, brez tega ne gre tudi na področju oblikovanja embalaže. »To so danes že izhodiščna dejstva, ki se jih ne da obiti. Za embalaže se uporablja okolju prijazne materiale in materiale, ki se jih da po uporabi ponovno uporabiti, se pravi so primerni za recikliranje. V zadnjem času se podjetja že vse bolj pogosto odločajo tudi za ukinjanje sekundarne embalaže. Primer tega so tube, ki so bile še nedolgo nazaj vse zapakirane tudi v kartonaste škatlice,« še pravi Močnikova.