Cannes Lions: Amazon bo piškotke zamenjal za UI
Amazon je na festivalu kreativnosti Cannes Lions razkril lastno inovacijo, rešitev za ciljanje oglasov, imenovano Ad Relevance, ki se ne zanaša na piškotke ali druge identifikatorje.
Kaja Kovič
Opuščanje piškotkov je zaradi varovanja zasebnosti vse bolj aktualno, zato so se pri Amazonu lotili nove rešitve. Njihova inovacija za ciljanje oglasov se namreč ne zanaša na vrste identifikatorjev tretjih oseb, ki so služili kot temelj za večji del digitalnega oglaševanja. Rešitev za ciljanje oglasov, ki bo na voljo preko Amazonove platforme, uporablja umetno inteligenco (UI) za analizo podatkovnih točk brskanja, nakupovanja in pretakanja na vseh Amazonovih funkcijah, saj te vpoglede primerja z vsebino, ki si jo potrošnik ogleduje v realnem času na spletu.
Ustreznost rešitve je bila v nekaj letih razvoja že preizkušena na treh Amazonovih funkcijah, zdaj pa jo bodo razširili čez celoten portfelj. Na Amazonu so se pohvalili, da lahko oglaševalci izboljšajo naslovljivost prej anonimnih prikazov za kar 34 odstotkov.