zz
Diggit

Cannes Lions: Amazon bo piškotke zamenjal za UI

Amazon je na festivalu kreativnosti Cannes Lions razkril lastno inovacijo, rešitev za ciljanje oglasov, imenovano Ad Relevance, ki se ne zanaša na piškotke ali druge identifikatorje.

Opuščanje piškotkov je zaradi varovanja zasebnosti vse bolj aktualno, zato so se pri Amazonu lotili nove rešitve. Njihova inovacija za ciljanje oglasov se namreč ne zanaša na vrste identifikatorjev tretjih oseb, ki so služili kot temelj za večji del digitalnega oglaševanja. Rešitev za ciljanje oglasov, ki bo na voljo preko Amazonove platforme, uporablja umetno inteligenco (UI) za analizo podatkovnih točk brskanja, nakupovanja in pretakanja na vseh Amazonovih funkcijah, saj te vpoglede primerja z vsebino, ki si jo potrošnik ogleduje v realnem času na spletu.

Ustreznost rešitve je bila v nekaj letih razvoja že preizkušena na treh Amazonovih funkcijah, zdaj pa jo bodo razširili čez celoten portfelj. Na Amazonu so se pohvalili, da lahko oglaševalci izboljšajo naslovljivost prej anonimnih prikazov za kar 34 odstotkov.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji