zz
Diggit

Cannes Lions: Amazon bo piškotke zamenjal za UI

Amazon je na festivalu kreativnosti Cannes Lions razkril lastno inovacijo, rešitev za ciljanje oglasov, imenovano Ad Relevance, ki se ne zanaša na piškotke ali druge identifikatorje.

Opuščanje piškotkov je zaradi varovanja zasebnosti vse bolj aktualno, zato so se pri Amazonu lotili nove rešitve. Njihova inovacija za ciljanje oglasov se namreč ne zanaša na vrste identifikatorjev tretjih oseb, ki so služili kot temelj za večji del digitalnega oglaševanja. Rešitev za ciljanje oglasov, ki bo na voljo preko Amazonove platforme, uporablja umetno inteligenco (UI) za analizo podatkovnih točk brskanja, nakupovanja in pretakanja na vseh Amazonovih funkcijah, saj te vpoglede primerja z vsebino, ki si jo potrošnik ogleduje v realnem času na spletu.

Ustreznost rešitve je bila v nekaj letih razvoja že preizkušena na treh Amazonovih funkcijah, zdaj pa jo bodo razširili čez celoten portfelj. Na Amazonu so se pohvalili, da lahko oglaševalci izboljšajo naslovljivost prej anonimnih prikazov za kar 34 odstotkov.

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji