z
Diggit

Do informacij na spletu najpogosteje kar z mobilnikom

iPROM-ova analiza kaže, da uporabniki do digitalnih vsebin najpogosteje dostopamo z mobilniki, med brskalniki ostaja najbolj priljubljen Chrome, operacijski sistem iOS pa beleži močno rast.

Analiza tehnoloških naprav, s katerimi uporabniki v Jugovzhodni Evropi (Italija, Slovenija, Hrvaška, Srbija, Črna gora, Bosna in Hercegovina, Severna Makedonija, Kosovo in Albanija), Nemčiji in Avstriji dostopajo do digitalnih medijev, razkriva, da to najpogosteje počejo s pomočjo mobilnih telefonov.

Med brskalniki najbolj priljubljen ostaja Chrome; med mobilnimi operacijskimi sistemi je močno rast zabeležil iOS, ki je svoj delež povečal za več kot četrtino (26 odstotkov), Windows pa ostaja prevladujoč operacijski sistem na namiznih računalnikih.

Tomaž Tomšič, vodja iPROM Labs, je rezultate komentiral: »Strategije ‘mobilno najprej (mobile first)’ so postale osrednjega pomena. Pametni telefon je zdaj prva naprava za dostop do digitalnih vsebin in naš stalni sopotnik v vsakdanjem življenju. Razlike, ki jih opažamo med bolj in manj razvitimi trgi, so predvsem posledica števila naprav, ki jih uporabniki uporabljajo. V regijah z večjo rabo mobilnikov je telefon pogosto enostavno edina naprava, s katero lahko uporabniki dostopajo do interneta in digitalnih vsebin. Na bolj razvitih trgih pa računalniki še vedno ohranjajo ključno vlogo, zlasti ko gre za poglobljeno branje in analizo vsebin v digitalnih medijih.«

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji