aa
Diggit

Globalno zanimanje za metavesolje v enem letu upadlo za 71 odstotkov

Če smo bili še pred letom dni priča pompu okoli metavesolja kot prihodnosti digitalne interakcije in povezljivosti, se danes o tem fenomenu praktično ne govori več.

Globalno zanimanje za spletno iskanje ključne besede metavesolje je doživelo velik padec (kar 71-odstotnega), a strokovnjaki svarijo, da kljub pomislekom javnosti metavesolje ostaja dinamičen in razvijajoč se koncept in zato tudi pomeni priložnost za industrijo, da se ponovno osredotoči na izobraževanje uporabnikov in izboljšanje izkušnje.

Statistična primerjava

Septembra 2022 je izraz »metavesolje« dosegel vrhunec globalnega iskalnega zanimanja, saj je indeks priljubljenosti Google Trends znašal kar 90. Leto dni pozneje, torej septembra 2023, indeks priljubljenosti izraz znaša samo še 26, kar kaže na 71-odstotno zmanjšanje v enem letu.

Zakaj je prišlo do tolikšnega upada zanimanja?

Čeprav je bil koncept od začetka obetaven, se je soočil z veliko mero skepticizma, kar je vodilo do nasprotnega učinka – prenasičenosti in prevelike navdušenosti nad metavesoljem s strani IT-sektorja in oglaševalcev. To navdušenje pa je vplivalo tudi na veliko oddaljenost med javnim dojemanjem razvitosti in dejanskim stanjem razvoja metavesolja. Ko slabo voljo javnosti združimo še z razburjenjem investitorjev, ki so pričakovali hitrejši napredek, je stanje še toliko slabše. Metavesolje kot popolno in zelo poglobljeno digitalno kraljestvo ne bo dosegljivo še okoli deset let. Strokovnjaki za metavesolje in glavni akterji v njem bodo morali v prihodnjih letih veliko vlagati v obravnavo zasebnosti, varnosti in etičnosti; poleg tega pa se bodo morali osredotočiti na izobraževanje in (ponovno) krepitev zaupanja uporabnikov v ta futuristični koncept.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji