ad block
Diggit

Google napovedal ukinitev blokatorjev oglasov

Junija 2024 bo Google zagnal t. i. Manifest V3, s katerim bo prišlo do pomembnih sprememb pri uporabi blokatorjev oglasov.

Z Manifestom V3 bodo začela veljati nova pravila glede vtičnikov za aplikacije Chrome, Edge, Opera in Vivaldi. Poleg izboljšav na področju varnosti, hitrosti in zasebnosti bo novi protokol omejil delovanje vtičnikov in omejil ali vsaj pomembno zmanjšal učinkovitost »ad blockerjev« (na primer na YouTubu).

Blokatorje oglasov danes uporablja na milijone uporabnikov, ki jih motijo oglasi. Poleg tega zvišujejo tudi hitrosti prenosov podatkov, izboljšujejo uporabniško izkušnjo in videz spletnih strani ter uporabnikom omogočajo več zasebnosti in varnosti.

Poznavalci ocenjujejo, da bodo uporabniki od junija 2024 naprej ugotovili, da njihovi blokatorji ne delujejo več, spet bodo »deležni« neželenih oglasov, povečala se bo posameznikova sledljivost itd.

Nekateri razvijalci sistemov napovedujejo, da se bodo spremembam po Manifestu V3 prilagodili in pripravili posodobljene programe. Med drugim se kot rešitev ponuja program Ghostery. Google je želel Manifest V3 uveljaviti že letos, vendar so ugotovili, da je začelo vse več uporabnikov »guglati« in si nameščati brskalnik Firefox, kjer blokatorjev (vsaj za zdaj) ne omejujejo.

Intervju

z
20. 11. 2024

Ob 30. obletnici delovanja najbolj prepoznavne in priznane znamke v svetu moške mode v…

gizem
16. 11. 2024

O programih izobraževanja in usposabljanja zaposlenih smo se pogovarjali z Gizem Ozturk,…

Sasha Savić
09. 11. 2024

Ključ do uspeha vsakega vodje je v tem, da najde prave ljudi, je prepričan Sasha Savić,…

Moj glavni kriterij pri izbiri ljudi je bil občutek, da posameznik pred mano goji globoko strast do oglaševalske industrije in blagovnih znamk ter to…

Naši avtorji