ikea
Diggit

IKEA Slovenija: Zdaj lahko kreativno (pre)uredite svoj dom

Pri podjetju IKEA Slovenija so predstavili IKEA Kreativ, novo funkcijo za oblikovanje doma, ki je na voljo v aplikaciji in na spletu.

IKEA Kreativ je namenjena vsem uporabnikom, ki si želijo na na enostaven način vizualizirati in razporediti nove kose pohištva ob že obstoječi opremi. Proces opremljanja poenostavi in ga naredi bolj dostopnega in zabavnega. Funkcija je idealna za potrošnike, ki se soočajo z različnimi izzivi opremljanja doma, od selitve v nov dom do preureditve obstoječih prostorov ali pa preprosto za eksperimentiranje z različnimi kombinacijami pohištva. Uporabnike vodi skozi korake in jim omogoča, da enostavno ustvarijo realistične 3D-modele svojih prostorov, vidijo spremembe v realnem času, izberejo opremo in raziskujejo različne postavitve pohištva. 

Uporabnikom omogočajo enostavno brisanje starega pohištva in eksperimentiranje z novimi IKEA izdelki, preprosto dodajanje v košarico in deljenje idej s prijatelji in družino. Tako je lahko tudi opremljanje doma družabna in prijetna izkušnja. »S funkcijo IKEA Kreativ odpravljamo ovire pri opremljanju doma in izboljšujemo nakupovalno izkušnjo, s čimer našim kupcem omogočamo, da brez težav uresničijo svoj navdih in tako oblikujejo svoj idealni življenjski prostor. Z navdušenjem pričakujemo, kako bodo naši kupci preobrazili svoje domove z novo funkcijo, ki uporablja najsodobnejšo tehnologijo,« pravi Tatjana Radaković, digitalna vodja za IKEA JVE.

ikea

Intervju

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

kerj
10. 10. 2024

Na mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki se odvija v Portorožu, prihaja tudi…

Kreativnost in inovacije še nikoli niso bile bolj pomembne za pomoč podjetjem in blagovnim znamkam pri rasti in ohranjanju relevantnosti.

Monique Zytnik
05. 10. 2024

Umetna inteligenca je lahko izjemno koristno orodje tudi, ko gre za interno komuniciranje…

Trenutno je v ospredju generativna umetna inteligenca. Nedavna Gertnerjeva študija je razkrila, da se 94 odstotkov vodij komuniciranja z vsega sveta…

Naši avtorji