z
Diggit

Kdaj bomo v hotelske sobe vstopali z Applovo in Googlovo denarnico?

Hotelske kartice za vstop v zasebne sobe bodo morda že kmalu v prihodnosti nadomeščene z digitalnimi »ključi« v aplikacijah Apple in Google Wallet.

Kot je znano, denarnici Google in Apple Wallet omogočata shranjevanje najrazličnejših kod in dostopov, manj pa, da ponujata tudi možnost shranjevanja ključev, s katerimi lahko odpiramo vrata, tudi hotelska. Ker se je od pandemije naprej pospešil trend brezstičnosti, vzporedno pa tudi varnostna vprašanja, je nekaj velikih hotelskih verig, med njimi Hilton, začelo gostom ponujati možnosti hrambe hotelskega ključa kar na njihovih mobilnih telefonih. Tovrstna možnost je varnejša, priročnejša in čistejša, trdijo pri hotelski verigi.

Ali smo pripravljeni odpisati hotelske kartice?

Podatki kažejo, da le 14 odstotkov gostov v hotelskih verigah uporablja digitalne ključe, saj jih večina še vedno raje uporablja plastične kartice. Nekateri strokovnjaki povezujejo nizek delež s strahom pred novostjo, po drugi strani pa opozarjajo, da digitalni sistemi res še niso brezhibni in lahko prinašajo nove varnostne grožnje, ki jih je treba opredeliti in obvladovati. Ker so stroški prehoda na digitalne sisteme še vedno zelo visoki, se zavedajo, da niti hoteli še niso pripravljeni tako hitro osvojiti novega trenda in gostom ponuditi digitalnih ključev v Googlovi in Applovi denarnici. Mehmet Erdem, univerzitetni profesor v Las Vegasu, opozarja, da noben sistem ni popoln in da še ne smemo odpisati plastičnih kartic, saj je tehnologija še v povojih in se izboljšuje le počasi.

»Telefon je očitni zmagovalec!«

Po drugi strani pa je Chad Spensky, izvršni direktor podjetja Allthenticate, ki se ukvarja z rešitvami pri avtentikaciji na pametnih telefonih, dejal: »Čeprav digitalni ključi niso nič bolj varni kot njihove plastične različice, je uporabniška izkušnja veliko boljša. Če bi morali izbirati med kupom plastičnih kartic in svojim pametnim telefonom, je telefon očitni zmagovalec.« Z njim se strinjajo pri hotelski verigi Hilton, saj trdijo, da je udobje gostov tisto, kar jih žene naprej pri njihovem raziskovanju in izboljševanju ponudb. V tej luči so ustvarili aplikacijo Honors, ki gostom omogoča prijavo in uporabo ključa sobe preko pametnega telefona. »Prednost tovrstne rešitve je, da je vaš telefon ključ, digitalizacija pa je naslednji korak v tehnologiji vrat hotelskih sob. Tradicionalni ključi hotelskih sob se zagotovo bližajo koncu svoje dobe,« sklenejo v hotelskih verigah Hilton in Holiday Inn.

Intervju

z
17. 09. 2024

Z Julijo Somrak, kreativno direktorico v DROM agency, ki je bila na tekmovanju WEBSI…

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Naši avtorji