mcd-bk
Diggit

Ko se v boj večnih tekmecev vmeša ChatGPT

Rivalstvo blagovnih znamk McDonald's in Burger King ni skrivnost, pred kratkim pa se je v njun »boj« vmešala še umetna inteligenca.

V McDonald'su so ChatGPT vprašali, kateri je najbolj ikoničen burger na svetu in dobili odgovor, da je to po vsej verjetnosti Big Mac. To so seveda izkoristili za promocijsko potezo in se z odgovorom pohvalili v oglasu, ki so ga zaključili z nekoliko predrugačenim sloganom. Namesto I'm loving it (Všeč mi je) so zapisali A.I'm loving it (Umetni inteligenci je všeč).

Oglas pa ni navdušil predstavnikov Burger Kinga, ki so hitro vrnili udarec. Na vprašanje, kateri je največji burger, je namreč ChatGPT odgovoril, da je to njihov Whopper. In največja zanimivost? Svoj oglas so strateško postavili poleg oglasa svojega konkurenta.

ai

Intervju

Nataša Pavlović Bujas
26. 10. 2024

Nataša Pavlović Bujas, predsednica Mednarodnega združenja za odnose z javnostmi (IPRA),…

»Največji zalogaj za komunikatorje je izjemno velik padec zaupanja. Ljudje ne zaupajo več nikomur, ne medijem ne vladi, niti organizacijam civilne…

z
25. 10. 2024

Aljoša Bagola predstavlja novo knjigo Ne! je moč. Njegov pronicljiv slog, povezan z…

Dokopati se želim do vzgibov, ki so pogosto tihe prepreke do srečnejšega in polnejšega življenja, in del mene, ki želi rasti in napredovati, si pri…

Petra Krulc
23. 10. 2024

Sogovornica nam je v intervjuju razkrila, kako gleda na svoje pretekle izzive, kaj jo je…

Najbolj učinkovite in kreativno presežne ideje namreč vedno temeljijo na izjemni strategiji, v tem duhu pa skušam usmerjati tudi Futurin podmladek.

Naši avtorji