mcd-bk
Diggit

Ko se v boj večnih tekmecev vmeša ChatGPT

Rivalstvo blagovnih znamk McDonald's in Burger King ni skrivnost, pred kratkim pa se je v njun »boj« vmešala še umetna inteligenca.

V McDonald'su so ChatGPT vprašali, kateri je najbolj ikoničen burger na svetu in dobili odgovor, da je to po vsej verjetnosti Big Mac. To so seveda izkoristili za promocijsko potezo in se z odgovorom pohvalili v oglasu, ki so ga zaključili z nekoliko predrugačenim sloganom. Namesto I'm loving it (Všeč mi je) so zapisali A.I'm loving it (Umetni inteligenci je všeč).

Oglas pa ni navdušil predstavnikov Burger Kinga, ki so hitro vrnili udarec. Na vprašanje, kateri je največji burger, je namreč ChatGPT odgovoril, da je to njihov Whopper. In največja zanimivost? Svoj oglas so strateško postavili poleg oglasa svojega konkurenta.

ai

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji