z
Diggit

Le kaj počne Motorola na modni stezi z UI-kampanjo?

Motorola je za promocijo novih zložljivih pametnih telefonov, ki jih poganja UI, ustvarila kampanjo »Styled With Moto«. S tem se je pozicionirala kot tehnološki inovator in modna blagovna znamka.

S pomočjo generativne umetne inteligence so pri Motoroli ustvarili oblačila, ki imajo zelo očitno rdečo nit – kroji, rezi, šivi in naborki spominjajo na logotip Motorole, torej netopirja v letu; barve oblačil pa so barve šestih novih telefonov Razr. Oblačila so ustvarjena iz tisočih UI-generiranih slik, izbranih glede na stil in material, ki so bile šele kasneje preoblikovana v Motorolin slog. Kampanja je bila ustvarjena s francosko agencijo Heaven in v njej so uporabili vrsto UI-orodij, kot so z Adobe Firefly, Midjourney, Krea.ai, Comfy UI, Hypic, Magnific.ai, ClipDrop, Luma in Udio.

z

Tu inovativnosti v kampanji še ni konec; celoten kratek film prikazuje virtualne modele v različnih virtualnih okoljih, 30-sekundno modno revijo pa spremlja melodija 'Hello Moto', ki je prav tako plod UI.

Kampanja, ki je poklon UI, združuje modo in tehnologijo ter pozicionira Motorolo kot tehnološkega inovatorja in modno blagovno znamko.

Kratek film je bil predstavljen na večerni zabavi konec junija v Parizu, kjer je Motorola razstavila 150 portretov gostov v Motorola oblačilih, ki so oblikovana v sodelovanju s kreativnim tekstilnim studiem Scotomalab.

Intervju

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Naši avtorji