Mastercard predstavlja novo generacijo osebnega nakupovalnega pomočnika
Orodje Shopping Muse, ki postavlja nova merila osebno prilagojene nakupovalne izkušnje, temelji na umetni inteligenci in ponuja možnost globoke personalizacije.
Mastercard je pred kratkim predstavil Shopping Muse – napredno orodje generativne umetne inteligence, ki bo po njihovih trditvah revolucioniralo način, na katerega potrošniki iščejo in odkrivajo izdelke v digitalnih katalogih trgovcev.
Orodje, ki odlično pozna kupca
Shopping Muse namreč poustvarja doživetje fizične trgovine, saj iz pogovornega jezika potrošnikov izlušči informacije, na podlagi katerih lahko ponudi osebno prilagojena priporočila ter predloge za povezovanje izdelkov in dodatne opreme zanje. Potrošniki lahko uporabijo orodje za raziskovanje ali pa iskanje natančno določenih stvari. Priporočila, ki jih ponuja Shopping Muse, se ujemajo s posameznikovim edinstvenim profilom, namenom in željami ter upoštevajo kontekst potrošnikovih pogovorov skozi daljše časovno obdobje. Na ta način lahko rezultati ponudijo popolne odgovore tudi na najbolj nenavadna vprašanja. Z možnostmi globoke personalizacije, ki jih omogoča rešitev Dynamic Yield, Shopping Muse združuje kontekstualne in vedenjske vpoglede ter na ta način ustvarja priporočila na podlagi prodajalčevih ključnih besed, vizualnih iztočnic ter potrošnikovih navad in želja.
Boljši rezultati za kupce in prodajalce
»Rešitve, kot je Shopping Muse, so naslednji logičen korak v maloprodajni revoluciji ter bistvene za postavljanje potrošnika nazaj v središče popotovanja,« je dejal Raj Seshadri, predsednik oddelka za podatke in storitve pri podjetju Mastercard. »Mastercard uporablja tehnologijo in strojno učenje, da bi ponudil boljše rezultate tako blagovnim znamkam kot tudi potrošnikom.«
Shopping Muse zmanjšuje težave potrošnikov, saj jim pomaga najti popoln izdelek, tudi če ne vedo, kako ga pravilno opisati z besedami, poleg tega so upoštevane potrošnikove navade in želje na podlagi zgodovine brskanja in preteklih nakupov in tako poskrbi, da se predlagani izdelki med seboj dopolnjujejo namesto izključujejo.
»Personalizacija ljudem nudi nakupovalno izkušnjo, kot si je želijo. Inovacije, ki jih poganja umetna inteligenca, so ključ do vseobsežne in prilagojene izkušnje spletnega nakupovanja,« je dejal Ori Bauer, izvršni direktor podjetja Dynamic Yield by Mastercard. »S tem, ko v Shopping Muse uporabljamo moč generativne umetne inteligence, izpolnjujemo pričakovanja potrošnikov ter ustvarjamo nakupovanje, ki je pametnejše in popolnejše kot kdaj koli.«